Web Analytics Made Easy - Statcounter

به میمنت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) جشن زیرسایه خورشید در زندان مرکزی سنندج با استقبال بی‌نظیر زندانیان و حضور خدام رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزای تسنیم از سنندج، مراسم جشن زیر سایه خورشید صبح امروز با حضور خادمان حرم رضوی، مسئولان، زندانیان و عاشقان حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) در زندان مرکزی سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان رضوی که هرساله در قالب 6 نفر همراه با بیرق متبرک جضرت امام رضا(ع) به استان فرهنگی کردستان سفر می‌کنند تا عاشقانی که به هردلیل امکان زیارت مرقد آن امام اختر تابناک برایشان میسر نیست بتوانند بیرق را زیارت و دل خود را روانه مشهدمقدس کنند.

امسال برای ششمین سال متوالی این برنامه به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) در کردستان برگزار و با استقبال بی‌نظیر مردم و جوانان استان مواجه شده و خوشبختانه امروز نیز عطر و نوای رضوی را بر این مجموعه اصلاحی و تربیتی زندان سنندج طنین‌انداز کردند.

زندانیان زندان مرکزی سنندج امروز با استقبال بی‌نظیر و برگزاری مراسم باشکوه، میزبانی خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دادند و به جهانیان اثبات کردند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عشق به ائمه اطهار(ع) شیعه و سنی نمی‌شناسد و همه با توسل به این بزرگان «وحدت و یکدلی» خود را همانند گذشته حفظ می‌کنند.

نماینده خدام حرم رضوی در این مراسم باشکوه گفت: اگر امروز این توفیق نصیب خدام حرم رضوی شده که در جمع اهالی استان کردستان و زندانیان زندان مرکز سنندج باشند به واسطه وحدت و یکدلی، نیت خالص مردم متدین و ولایت‌مدار این خطه، اشک‌ها، لبخندهای مردم دین‌دار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده است.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان