Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-05@03:29:46 GMT

یک زن هندی جوان‌ترین خلبان بوئینگ

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۳۸۵۷

یک زن هندی جوان‌ترین خلبان بوئینگ

یک زن ۳۰ ساله هندی عنوان جوان‌ترین خلبان زن بزرگ‌ترین هواپیمای دوموتوره جهان را به دست آورد.

به گزارش ایندیپندنت، یک زن هندی به نام «آنی دیویا» عنوان جوان‌ترین خلبان زن بوئینگ 777 را در جهان از آن خود کرد.
این زن هندی درجه کاپیتانی را تنها با 30 سال سن به دست آورده است. او توانست بر زندگی معمولی خود غلبه کند و به دنبال هدفی برود که تحقق آن برای یک زن در جامعه هند عجیب و بیگانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از کسب این عنوان گفت: «با اینکه به والدینم گفته می‌شد که مرا به آموزشگاه پرواز نفرستند، اما خوشبختانه آنها خیلی از من حمایت کردند. فشار اطرافیان خیلی زیاد بود؛ بویژه به خاطر شهریه‌ها که در آن زمان برای والدینم واقعا خیلی سنگین بود.
او اهل «ویجایاوادا» در ایالت «آندرا پرادش» هند است و در «کندریا ویدیالایا» تحصیل کرده است. بیشتر همکلاسی‌هایش می‌خواستند دکتر یا مهندس شوند، اما او مسیر متفاوتی را برای خودش انتخاب کرد.
او با حمایت والدینش مسیرهای سنتی تحصیل را پس زد و با 17 سال سن به مدرسه پرواز «اوران آکادمی» رفت. او به سختی تلاش کرد و در 19 سالگی آموزش مقدماتی را به پایان برد و به استخدام شرکت هواپیمایی «ایر ایندیا» در آمد.
آنی دیویا سپس در اسپانیا آموزش هدایت بوئینگ 727 را گذراند و بعد در لندن پرواز با بوئینگ 777 که بزرگترین هواپیمای دوموتوره جهان است را آموخت.
 او به گفته خودش این امکان را داشت که خلبان بوئینگ 737 شود، اما بوئینگ 777 هواپیمایی بود که آرزوی هدایتش را داشت.
به همین دلیل، آنی دیویا همزمان با کار در «ایر ایندیا» (هواپیمایی هند) مدرک هوانوری BSC را کسب کرد و با درآمدش هزینه تحصیل برادر و خواهرش در خارج از کشور را بر عهده گرفت و برای والدینش هم یک خانه خرید.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم) تلاش ببر برای شکار طاووس زیبا (فیلم) حرکت تماشایی یک ببر جلوی دوربین (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • ۱۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • درگذشت ناگهانی دومین افشاگر نقص فنی بوئینگ ۷۳۷ در کمتر از دو ماه!
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت