Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرمای مضافتی بم یکی از با کیفیت ترین و مرغوبترین رقم خرمای ایران و حتی جهان محسوب می شود ودر بازار داخلی کشورهم ازلحاظ کمیت وکیفیت رقیب ندارد به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: سطح زیر کشت باغات خرما این شهرستان 10500 هکتار است که 9000 هکتار آن بارور و1500 هکتار نهال و در شرف باروی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهری با بیان اینکه خرمای مضافتی بم یکی از با کیفیت ترین و مرغوبترین رقم خرمای ایران و حتی جهان محسوب می شود ودر بازار داخلی کشورازلحاظ کمیت وکیفیت رقیب ندارد، افزود: سالانه 80 هزار تن خرمای قابل عرضه به بازار دربم تولید می شود که 40 هزار تن از خرمای تولیدی به خارج وکشورهای هدف صادر و بیش از 3 هزار میلیارد ریال ارز آوری مستقیم دارد.
وی افزود: درشهرستان بم 30 هزار نفر بصورت مستقیم وغیرمستقیم در این بخش فعال هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟

تصاویری از روان‌آب‌هایی که به‌نفع افغانستان از کشور خارج می‌شوند را مشاهده می‌کنید. مردم خراسان جنوبی در ‌انتظار یک سد هستند. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم عصبانیت یک شهروند از مسئولان؛ خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؟
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک