Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:31:08 GMT

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۳۹۲۸

خرید ماشین لباسشویی همیشه یکی از مهم ترین موارد مورد نیاز هر خانواده بوده است ایا می دانید چه ماشین لباسشویی برای شما مناسب است ؟ ایا می دانید لباسشویی چند کیلویی خرید کنید ؟ ایا می دانید چه برندی خوب است ؟ تمامی این سوال ها ها را ما در در زیر جواب خواهیم داد.

سعی کنید در خرید ماشین لباسشویی همیشه بیشترین هزینه را کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره نظر کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام این است که چون لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار پر کاربرد است پس باید بیشترین هزینه را برای ان کرد.البته یکسری محصولات دیگر هم وجود دارند که انها هم از دید ما باید هزینه زیادی برایشان کرد مانند تلویزیون و یخچال فریزر .

دلیل این گفته ما نیز این است که این گونه وسایل بسیار پر استفاده هستند و اگر محصول کیفیت پایین را خرید کنید یقینا در اینده خیلی زود به مشکل خواهید خورد.البته هدف از بیان این حرف این نیست که ماشین لباسشویی قیمت بالا خرید کنید بلکه منظورمان این می باشد که از ماشین لباسشویی های بی کیفیت بازار و برندهای نا اشنا به خاطر قیمت پایین و ارزان انها استفاده نکنید.

موارد مهم برای خرید ماشین لباسشویی و تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین لباسشویی

1. کیفیت ساخت و نوع مونتاژ ماشین لباسشویی

در ابتدا باید به کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین لباس شویی توجه داشته باشید.البته اگر فهم این موضوع برای شما سخت است که ایا مدل مورد نظر دارای کیفیت ساخت و جنس بدنه و یا نوع مونتاژ خوبی هست یا خیر دو راه حل دارید :

یا اینکه به سمت برندهای معتبر و بزرگ بازار بروید که خوب کمی شما را به جواب این موضوع نزدیک می کند

یا اینکه با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یکنام تماس بگیرید و از انها بخواهید که شما را در مورد مدل مورد نظر مشاوره نمایند.

2. بهترین و معتبرترین برندهای ماشین لباسشویی بازار

حتما از برندهای بزرگ بازار برای خرید ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.در زیر ما برندهای معتبری که به شما پیشنهاد می کنیم را نام می بریم.

بهترین برند ماشین لباسشویی

در نظر داشته باشید که تمامی برندهای زیر کاملا مورد تایید کارشناسان ما می باشند اما یقینا برندهایی وجود دارند که شما دوستان عزیز با انها کار کرده اید و کاملا هم از انها راضی بوده اید اما ما در لیست زیر قرار نداده ایم که به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که به وسیله راه های ارتباطی که در فروشگاه اینترنتی یکنام قرار دارد این برندها را نام ببرید. با این کار کارشناسان ما تحقیقات لازم را در مورد ان برند شروع خواهند کرد و در لیست زیر قرار می دهند و حتی به سرعت وارد انبار فروشگاه برای خرید شما خواهیم کرد. لیست برندهای معتبر و برتر ماشین لباسشویی به شرح زیر می باشند:

ماشین لباسشویی بوش ماشین لباسشویی ال جی ماشین لباسشویی سامسونگ ماشین لباسشویی اسنوا ماشین لباسشویی دوو ماشین لباسشویی ایندزیت ماشین لباسشویی بکو ماشین لباسشویی زیرووات ماشین لباسشویی هیتاچی ماشین لباسشویی ویرپول ماشین لباسشویی AEG

3. ماشین لباسشویی چند کیلویی بخرم

سوالی که برای هر خریداری پیش خواهد امد این است که ماشین لباسشویی چند کیلویی خرید کنم ؟ و اصلا برای تعداد خانوار ما چه ظرفیتی مناسب است ؟ شما می توانید طبق مواردی که در زیر قرار دادیم ظرفیت ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که شاید خانواده 3 نفره ای باشد که از یک خانواده 5 نفره شست و شوی بیشتری انجام میدهد و حجم لباس های انها نیز بیشتر است اما همانطور که ذکر کردیم تمامی اعداد و ارقام زیر برای حالت کاملا معمول در یک خانواده در نظر گرفته شده است.

ظرفیت ماشین لباسشویی

راهنمای انتخاب ظرفیت ماشین لباسشویی در شرایط کاملا معقول یک خانواده

خانواده 2 تا 3 نفره : بین 6 تا 8 کیلویی

خانواده 3 تا 6 نفره : بین 7 تا 10 کیلویی

خانوده بالای 5 الی 6 نفر : بالای 8 کیلویی

4. موارد فنی مهم در خرید ماشین لباسشویی

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی

در خرید ماشین لباسشویی برنامه های شستشو را در نظر بگیرید و اصلا به سرعت از کنار ان رد نشوید. بگذارید به زبان ساده به شما بگوییم که در حال حاضر یکسری لباس پشمی و کتان دارید ; در اینجا کار شما خیلی راحت است و کافی است که برنامه شست و شو را تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی مورد نظر شما ان را تشخیص داده و با توجه به جنس لباس ها, برنامه مورد نظر را اعمال کند و مثلا نوع درجه حرارت, کیفیت شستشو را با توجه به جنس لباس تغییر دهد. ( جالب بود نه؟؟؟؟!!!!!)

دور خشک کن ماشین لباسشویی

به این مورد حتما توجه داشته باشید.اولا اینکه در حال حاضر ماشین لباسشویی هایی با دور خشک کن خیلی بالا وارد بازار شده اند.به عنوان مثال ماشین لباسشویی 1000 دور , 1200 دور , 1400 دور , 1600 دور تا 2000 دور هم در بازار وجود دارند که البته هم اکنون که در حال نوشتن این مطلب هستیم دور خشک کن 1000 تا 1400 دور دارای فروش بیشتری می باشند.

ماشین لباسشویی Washing machine

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی با دور موتور بالا را دارید تا انجا که می توانید از دور بالای موتور ان, زیاد استفاده نکنید چرا که اولا دور بالای موتور در لباسشویی یا برای لباس های خیلی ضخیم کاربرد دارد و نباید برای لباس های ظریف استفاده شود چرا که عمر لباس هایتان را کم می کند و همچنین باعث پایین امدن عمر ماشین لباس شویی تان خواهد شد.

تفاوت لباسشویی صد در صد خشک کن با خشک کن معمولی

در بالا همانطور که گفته شد ماشین لباسشویی ها توسط دور موتوری که برای خشک کن انها استفاده شده است لباس ها رو خشک می کنند اما جالب است بدانید که این روش باعث خشک شدن صد در صد لباس ها نخواهد شد . اما در لباس شویی هایی که خشک کن صد در صد دارند از فن و المنتی که مخصوص لباس ها می باشند استفاده شده که باعث خشک کن صد در صد می شوند و چون دیگر از دور موتور بالا برای خشک کردن لباس ها استفاده نمی شود دیگر نه لباس هایتان اسیب خواهند دید و نه عمر لباسشویی کمتر خواهد شد.

ماشین لباسشویی تسمه ای یا بدون تسمه

یکی از دغدغه های خرید ماشین لباسشویی در این سال های جدید بحث با تسمه و بدون تسمه ماشین لباسشویی می باشد که البته باید هم به انها توجه زیادی کرد. در حال حاضر هر کدام از این موتور های با تسمه و بدون تسمه مزایا و معایبی دارند اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اینکه بدانید بدون تسمه بگیرید یا با تسمه حتما مطلب زیر را مطالعه کنید .

معرفی انواع موتور ماشین لباسشویی و مزایا و معایب انها

فروشگاه اینترنتی یکنام در حال حاضر دارای تمامی برندهای بزرگ دنیا نظیر سامسونگ و ال جی و بوش و اسنوا و ایندزیت و دوو و هیتاچی و هایسنس و زیرووات و هر برند بزرگی که نامی اشنا در جهان دارد می باشد.همچنین گارانتی محصولات تماما به صورت اصل می باشد چنانچه محصولی گارانتی نداشته باشد در تماس تلفنی به مشتری مورد نظر اعلام خواهد شد.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که برای خرید ماشین لباسشویی خود می توانید یا به صورت حضوری, یا به صورت تلفنی و همچنین سفارش به صورت اینترنتی داشته باشید و در اسرع وقت, چه در تهران و چه در شهرستان ماشین لباسشویی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد