Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:48:42 GMT

میرسلیم: ۱۶ میلیون رای توفیق بود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۴۴۵۹

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود.

خبرگزاری مهر: سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست این حزب در استان مرکزی اظهار کرد: کار بنده در انتخابات مثل روحانی و جهانگیری نبود که برای هر مناظره با یک بغل پرونده در جلسات حاضر می‌شدند و مدام هم مطالب را بین خودشان تقسیم و ردوبدل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روحانی از مجموعه ابزار تبلیغی حداکثر استفاده غیرقانونی را کرد و بدعت بدی گذاشت و از امکانات دولتی که در اختیار دولت بود از طریق جهانگیری و وزرا برای تبلیغ بهره گرفت.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اینکه معاون اول روحانی بعنوان یک نامزد ۱۰۰ درصد پوششی کاندیدا شود، یک بدعتِ بد بود و این یعنی شرایط مساوی نیست و یعنی یک کاندیدا ۲ برابر بقیه وقت در اختیار خواهد داشت.

میرسلیم تصریح کرد: هاشمی طبا می‌گفت «من کاندیدا هستم ولی به روحانی رأی می‌دهم». جهانگیری هم با رویکرد کاندیدای پوششی وارد عرصه شد؛ این کار به معنی مسخره کردن مردم است.

وی گفت: طبق نگاه شهید بهشتی، ما در مؤتلفه اعتقادمان براین است که کارها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با مراقبت همراه باشد و نظام آسیب نبیند.

میرسلیم درباره افتتاحیه های دولت یازدهم اظهار کرد: ۳۰ درصد افتتاحیه‌های دولت یازدهم در ایام انتخابات انجام شد و صداوسیما براساس وظیفه باید برنامه‌ها را پوشش می‌داد و وزرا هم که برای دولت سنگ‌تمام گذاشتند

وی تاکید کرد: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود و در رقابت با رئیس جمهور منتخب یک دستاورد مهم بود چراکه در دوران قبل رؤسای جمهور مستقر رأی بالای ۶۰ درصدی به‌دست آوردند.

میرسلیم در همین باره عنوان کرد: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچ‌گاه کهنه و قدیمی نمی‌شود.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موفقیت برجام بسیار محدود بود هرچند از همان مقدار محدود هم نتوانستیم استفاده کنیم که علت آن هم ضعف مدیریتی بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اقلیم کردستان عراق، با آقای دکتر احمدیان، نماینده‌ی مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار کرد.

آقای بارزانی ضمن ابراز خوش حالی از حضور در تهران و دیدار‌های انجام شده، گفت امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه‌ی اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.

ئیس اقلیم کردستان عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، چه در دوران مبارزه با حکومت صدام و چه بعد از آن و شکل دهی به عراق جدید، ابراز امیدواری کرد تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی ابعاد از جمله در بعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی هم با خوشامد گویی به آقای بارزانی روابط جمهوری اسلامی ایران با ملت عراق و از جمله مردم کردستان عراق را روابط تاریخی و فرهنگی بسیار عمیق و دیرینه برشمرد، که مبتنی بر آرمان‌های مشترک شکل گرفته و در طول زمان مستحکم شده است؛ لذا نباید اجازه داد هیچ طرف ثالثی اعم از رژیم صهیونیستی با ضد انقلاب و معارضین جمهوری اسلامی ایران به آن خدشه وارد نماید.

همچنین وی برای همکاری جامع با اقلیم کردستان در چارچوب قانون اساسی عراق اعلام آمادگی نمود.

آقای احمدیان افزود جمهوری اسلامی ایران آماده است همه گونه حمایتی از مردم، حاکمیت عراق و اقلیم کردستان و به ویژه شخص آقای نیچروان بارزانی را به عمل آورد.

دو طرف همچنین بر اجرای کامل توافق نامه‌ی امنیتی جمهوری اسلامی ایران و عراق تا حصول نتیجه و رفع کامل ناامنی تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش