Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-09@02:26:30 GMT

میزبان جام باشگاه‌های تکواندو آسیا و جام فجر 2018

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۴۸۹۰

میزبان جام باشگاه‌های تکواندو آسیا و جام فجر 2018

به گزارش وانانیوز، به نقل از نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و ستاد استانی "تبریز 2018 " با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، نجفی شهردار تبریز، معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان و همچنین روسای فدراسیون‌های ورزشی در تبریز برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان که برای حضور در نشست ورزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌های ورزشی به تبریز سفر کرده بود با اعلام میزبانی آذربایجان شرقی برای برگزاری دو رویداد بین المللی تکواندو در سال 2018 گفت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت برگزیده گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 و پتانسیل موجود در این شهر در جلسه فوق پیشنهاد میزبانی این دوره از دو رویداد بین المللی تکواندو از سوی فدراسیون مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آذربایجان شرقی سابقه میزبانی هر دو رویداد را در سال‌های گذشته داشته است. دهمین دوره مسابقات فجر سال 1376 و همچنین سومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 1389 در این شهر برگزار شده است.

پولادگر در پایان افزود: استان آذربایجان‌شرقی پتانسیل‌های زیادی در عرصه قهرمان پروری رشته تکواندو دارد و می‌تواند به قطب تکواندو کشور تبدیل شود. امیدوارم برگزاری این دو مسابقه به توسعه و رشد این رشته در استان کمک کرده و باعث پیشرفت بیش از پیش این رشته شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی پس از برگزاری سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوی زیر ۲۳ سال و جوانان ورزشکاران حاضر در اردو تست انتخابی دادند و ثنا زارع با ثبت زمان ۲:۳۳.۴۴ دقیقه موفق به کسب رتبه نخست شد  و به این ترتیب عضو تیم ملی قایقرانی کشور شد.

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز