Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود جهان خواننده محبوب جنوبی ساعتی پیش در یکی از بیمارستان های ماهشهر درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود جهان خواننده مطرح «بندری» که برای اجرای کنسرت در سینما دریای ماهشهر به این شهرستان سفر کرده بود، ظهر امروز فوت کرد.

روابط عمومی بیمارستان شرکت نفت بعثت شهرستان ماهشهر در این خصوص به نقل از پزشک اورژانس این بیمارستان گفت: ساعت 12:15 دقیقه محمود جهان را به بیمارستان آوردند که متأسفانه علائم حیاتی در وی مشاهده نشد و علیرغم اقدامات لازم پزشکی، این خواننده معروف ظهر امروز یکشنبه مورخ 8 مرداد ماه فوت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود جهان قرار بود در روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه جاری اجرای موسیقی سنتی جنوب را به مناسبت میلاد امام رضا«ع» داشته باشد که ظاهرا مجوز لازم به دلیل مخالفت هایی برای این کار نیز صادر نشده بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران