Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@02:49:45 GMT

تعمیر ۱۰ مدرسه توسط دانش آموزان بسیجی اندیمشک

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۵۶۷۳

تعمیر ۱۰ مدرسه توسط دانش آموزان بسیجی اندیمشک

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ، اعلام کرد : ۱۰ آموزشگاه شهرستان اندیمشک با همت دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ مرمت خواهند شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از اندیمشک جوان : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۱۰ آموزشگاه شهرستان اندیمشک با همت دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ مرمت خواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی، اعلام کرد : وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان عنوان کرد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت : امسال۱۰ آموزشگاه شهرستان اندیمشک با همت دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳ مرمت و نقاشی خواهند شد .

سروان پاسدار علیرضا پاپی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هدف از اجرای طرح هجرت ۳ در مدارس را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی است.

وی تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت .

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های نوین زندگی آماده می کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر

اساتید و کادر مدرسه علمیه منتظریه شهر گنبد کاووس در مدرسه پسرانه شهید اسدی در جمع دانش آموزان نوجوان حضور پیدا کردند و ویژه برنامه‌هایی مانند مشاوره و طرح اصطفا را برگزار کردند. این برنامه با هدف تبیین و تشریح شرایط چگونگی ورود به حوزه علمیه برای دانش آموزان علاقه‌مند به اجرا درآمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از این مراسم به اشتراک گذاشت که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - گلستان

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند