Web Analytics Made Easy - Statcounter

آب سردکن در مسیرم نبود به همین خاطر به سراغ بستی فروشی رفتم که صدمتر جلوتر بود وقتی لیوان آب را دستم داد به کمال ناباوری گفت دو هزار تومان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانویاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل آب و هوای خوبی که دارد این روزها شاهد گردشگران زیادی از سراسر کشور است و گاهی نیز گردشگرانی از خارج استان برا تفریح و لذت بردن از طبیعت به این استان سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت اکشور، یک درصد وسعت ایران و 10 درصد منابع طبیعی و جنگل های کشور را به خود اختصاص داده است و بعد از دو استان بیشترین منابع ابی را دارد که با این توضحیات نباید شاهد کوتاهی هایی در حوزه آب رسانی به مناطق مختلف و گاهی در خود سطح شهر باشیم.

در این روزهای گرم تابستان وقتی چند قدمی در سطح شهر راه روید بعد از مدتی احساس تشنگی می کنید از نزدیک ترین سوپرمارکت و یا مغازه آب معدنی و یا نوشیدنی خنک دیگری را سفارش می دهید اما اگر در مسیری که شما حرکت کرده باشید مغازه نباشد و شما به شدت تشنه باشید باید چیکار کرد.

در سطح شهرهای بزرگ و کوچک در مسیرهایی که امکان دسترسی به اب کمتر است از آبسرد کن استفاده می کنند و در بسیاری از پیاده روها این اب سرد کن نصب است و کار را تا اندازه ای راحت کرده است.

نصب آبسرد کن باعث راحتی مسافران و شهروندان می شود و به گونه ای نوعی نظم را در سطح شهر حاکم می کند که شاهد برخوردهای نامناسب مغازه دارن در خصوص گرفتن یک لیوان آب نباشیم.

در یکی از روزها گذشته در یکی از خیابان های سطح شهر یاسوج داشتم راه می رفتم گرمای شدیدی نیز حاکم بود و تشنه شدم در آن مسیر مغازه ای که بتوانم آب معدنی بگیرم نبودو آب سردکنی نیز پیدا نکردم به همین خاطر به سراغ بستنی فروشی رفتم که از آبی که در مغازه اش است یک لیوان بخورم ازش لیوان خواستم آن را پر اب کرد و دستم داد اما حرفی زد که خشکم زد بهم گفت دو تومان می شود.

گفتم با من هستید گفت بله لیوان آبی که به شما دادم دو هزار تومان می شود گفتم مگه آب نیست از لوله به من دادی گفت به هر صورت دو تومان می شود نمی خواهی لیوان را بده و برو.

من از خیر آب خوردن گذشتم اما برایم عجیب بود که یک لیوان آب را دو هزار تومان بفروشند من مسافر نبودم یک شهروند یاسوجی هستم اما اگر مسافری به این مکان بیاید و یک لیوان آب بخواهد چه فکری می کند.

برای تهیه گزارش به سطح شهر یاسوج رفتم ببینم در این شهر چند دستگاه اب سردکن پیدا می شود از میدان شهدای یاسوج تا هفت تیر قبلا یک دستگاه اب سرد کن وجود داشت اما اکنون نبود تنها دستگاه اب سرد کنی که در سطح این شهر دیدم در کنار مسجد صاحب الزمان بود که طبق شنیده ها ان نیز وقفی است.

نصب آب سرد کن در پیاده روها و معابر یاسوج می تواند چهره ای زیبا و تمیز به سطح شهر دهد البته نحوه استفاده صحیحی از این اب سردکن نیز مهم است که مردم باید رعایت کنند.

شهرداری یاسوج هر چند که این روزها به دنبال تغییر شهردار هستند اما انتظار می رود که با استقرار شورا های جدید در شورای شهر وضعیت نیز سرو سامانی پیدا کند.

گزارش: زهرا داوودی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم