Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:56:00 GMT

پلیس فداکار کرمانشاهی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۶۰۲۹

پلیس فداکار کرمانشاهی در بیمارستان

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ محمد حیدری گفت : شب گذشته(شنبه) ماموران گشت پلیس راه سرپل ذهاب، مستقر در گردنه پاتاق متوجه یک دستگاه کامیون تانکر عراقی حامل سوخت شدند که در مسیر سراشیبی به سمت سرپل ذهاب به علت نقص در سیستم ترمز، به صورت غیرقابل کنترلی در حال حرکت بود.

وی افزود: گشت پلیس راه بلافاصله مراتب را به پاسگاه پلیس راه که اتوبوس‌ها و مینی بوس های حامل مسافر برای ثبت ساعت متوقف شده بودند، اطلاع داد که در پی آن مقابل پاسگاه تخلیه شد، سپس عوامل انتظامی در حال حرکت به موازات کامیون با وسایل صوتی و اشاره دست به راننده اعلام کردند که کامیون را به سمت شانه خاکی و زمین‌های اطراف هدایت کند، اما وی از ترس جان از انجام این کار خودداری کرد و به حرکت خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کامیون در ورودی شهرستان سرپل ذهاب پس از برخورد با یک دستگاه سواری پژو تعادل خود را از دست داده و واژگون شد، تصریح کرد: بر اثر برخورد ایجاد شده راننده و سه نفر سرنشین پژو مصدوم و در داخل خودرو گرفتار شدند، محموله کامیون نیز پس از چند دقیقه دچار حریق شد و دود حاوی گازهای سمی ناشی از احتراق به سمت سواری پژو متمایل گردید، لذا مأموران گشت برای رهایی و نجات سرنشینان پژو با کمک مردم وارد صحنه شدند و آنان را از خطر سوختگی و خفگی نجات دادند.

حیدری گفت: مأمور گشت پلیس راه سرپل ذهاب به نام ستوان خزایی که برای نجات راننده و سرنشینان پژو بیشتر از حاضران در صحنه در معرض گازهای سمی قرار گرفته بود، در صحنه حادثه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به علت آسیب دیدن از ناحیه ریه بستری شده است.

وی متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون چندین مورد واژگونی کامیون های حامل سوخت ایرانی و عراقی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روی داده که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس راه و سایر ارگان‌های امدادی صحنه این حوادث مدیریت شده و با کمترین خسارات ختم به خیر شده‌اند، اما لازم است در سطح مدیریت بحران استان برای پیشگیری از وقوع این نوع حوادث و مدیریت تبعات احتمالی آن مانند انفجار در مناطق مسکونی، آتش سوزی جنگل ها و مراتع و... پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت

سرپرست پلیس راهور استان خراسان شمالی از تصادف کامیون با موتور سیکلت و فوت راکب موتور سیکلت در سه راه امام علی(ع) بجنورد خبر داد.

هادی پرویزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف شدید بین خودروی کامیون دانگ فنگ با یک دستگاه موتورسیکلت در روز گذشته، بلافاصله گشت پلیس راهور و انتظامی و نیز عوامل امدادی به محل حادثه (سه راهی امام علی (ع)) اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر شدن جراحات وارده فوت شد و یک نفر دیگر دچار مصدومیت شد که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست پلیس راهور استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان راهور عبور از چراغ قرمز کامیون اعلام شده است از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از وقوع اتفاقات تلخی از این دست جلوگیری کنند.

کد خبر 739363

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد