Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:41:04 GMT

زنان خانه دار در اشتهارد بیمه خواهند شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۶۰۴۷

زنان خانه دار در اشتهارد بیمه خواهند شد

نوزعیم: یکی از مهمترین دغدغه های بانوان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تأمین نیازهای مادی خود در آینده می باشد که این امر همواره مورد توجه سایر اعضای خانواده وی نیز بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نوزعیم رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان اشتهارد در گفتگو با تات خبربیان داشت:یکی از مهمترین دغدغه های بانوان به عنوان اصلی ترین رکن هر خانواده نگرانی از تأمین نیازهای مادی خود در آینده می باشد که این امر همواره مورد توجه سایر اعضای خانواده وینیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تامین اجتماعی اشتهارد رد راستای حمایت از زنان خانه دار، زنان تا ۵۰ سال سن بدون داشتن سابقه پرداخت حق بیمه (در صورت بیشتر بودن سن از ۵۰ سال، متقاضی باید دارای سابقه معادل مازاد سنی باشد) بیمه خواهند شد.

نوزعیم در ادامه توضیح داد: پذیرش در خواست متقاضیان که در تاریخ ثبت تقاضا کمتر از ۱۸ سال سن دارند مجاز نبوده لیکن در صورتی که گواهی رشد توسط متقاض ارائه گردد قبول درخواست با رعایت سایر شرایط بلامانع خواهد بود.

رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان اشتهارد اظهار داشت: در صورتی که از آخرین بیمه پرداختی کمتر از ۹ ماه نگذشته باشد و متقاضی قبل از آخرین سابقه پردازی دارای یکسال سابقه پرداخت حق بیمه به صورت پیوسته باشد و از نظر از کار افتادگی معتبر باشد، از معاینات معاف می باشد.

رئیس بیمه تامین اجتماعی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: مبنای پرداخت حق بیمه متقاضیان که ۵ سال و یا کمتر از ۵ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند به انتخاب متقاضی بین حداقل و حداکثر دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه شاغلین خواهد بود و مبنای پرداخت حق بیمه متقاضیان که بیش از ۵ سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه آنان بین حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار تا حداکثر میانگین دستمزد آخرین ۳۶۰ روز قبل از ثبت تقاضا به انتخاب متقاضی خواهد بود.

گفتنی است حق بیمه ماهانه براساس حداقل دستمزد سال ۱۳۹۶ خواهد بود در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر به نزدیکترین شعبه تأمین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه الهلال روز جمعه در سی امین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد تیم التعاون را با سه گل شکست دهد، ضمن ثبت یک رکورد بی سابقه در لیگ داخلی، توانست درخشش خود را ادامه دهد.

الزعیم با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 83 رساند و جایش را در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای مستحکم‌تر کرد، در حالی که النصر با 12 امتیاز کمتر، در تعقیب آبی پوشان است.

به گزارش شبکه آمار فوتبال اپتا، این اولین بار است که الهلال در یک فصل لیگ حرفه‌ای، 10 بازی متوالی خارج از خانه را برده است.

این منبع توضیح داد: پس از الشباب که بین سال‌های 2011 تا 2012 به سیزده پیروزی خارج از خانه دست یافته است، الهلال بالاترین میزان پیروزی خارج از خانه را در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای از آن خود کرده است.

الهلال اکنون تنها چهار امتیاز تا قطعی کردن عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فاصله دارد، زیرا بهترین میانگین امتیازی که النصر رده دومی می‌تواند به آن برسد، 86 امتیاز است.

دیگر خبرها

  • عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • دستمزدم برای فسیل کم بود
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای