Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می شوم و اگرمن شهردار شوم او اتاق فکر من می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید حسین مرعشی در حاشیه مراسم درگذشت مادر علی اکبر محتشمی پور در جمع خبرنگاران درباره قائم مقامی‌اش برای محمدعلی نجفیدر شهرداری گفت: آقای نجفی برای قائم مقامی گزینه‌های قوی‌تر از من لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا ائتلافی بین شما و محمد علی نجفی وجود دارد اظهار کرد: من و آقای نجفی از هم جدا نیستیم که بخواهیم ائتلاف کنیم، ائتلاف جایی معنی می دهد که جدایی باشد اما ما یک سیبی هستیم که از وسط دو نصف شده ایم.


سخنگوی حزب کارگزاران خاطر نشان کرد: اگر آقای نجفی شهردار شود من اتاق فکر ایشان می شوم و اگرمن شهردار شوم او اتاق فکر من می شود.


مرعشی تصریح کرد: امیدواریم ان‌شاءالله آقای محسن هاشمی در شورا ریاست را برعهده بگیرد. این بستگی به نظر اعضای شورا دارد اما به نظر من افکار عمومی این تقاضا را دارد محسن هاشمی ریاست شورا داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بین حزب کارگزاران و اتحاد ملت در رابطه با شهردار تهران رایزنی شده یا خیر اظهار کرد: ما با همه احزاب گفت و گو می کنیم حتی موتلفه.


این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اصرار حزب کارگزاران برای قبول پست شهرداری تهران گفت: زوری وجود نداشته اما استدلال داشتند من بپذیریم که من فرمان حزب را پذیرفتم. این موضوع حزبی است و من نیز آدم حزبی هستم.


مرعشی درباره برخی از شایعات مبنی بر این که رئیس جمهور اختیاری برای چینش کابینه ندارد و این رهبری است که تصمیم می گیرد عنوان کرد: وقتی دفتر رهبری بیانیه دادند دیگر من سخنگوی دفتر رهبری نیستم.
وی تاکید کرد: مطلب دفتر رهبری دقیق است و حتما کسی این جریان سازی را نمی کند.


مرعشی خاطر نشان کرد: مسئولیت کابینه بر عهده رئیس جمهور است و انشالله رئیس جمهور کابینه خوبی انتخاب می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر