Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در پالایشگاه فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی محصول اتان با خلوص بالاتر از ۹۸ درصد و با کیفیت‌ترین LPG در این پالایشگاه تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، احمد ولی‌پور ظهرامروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های تدوین شده در پالایشگاه فازهای 15 و 16 پارس جنوبی اظهار داشت: کاهش آلودگی‌‌ها در اولویت برنامه‌های پالایشگاه ششم پارس جنوبی است که در این راستا کاهش آلایندگی در دستور کار متخصصان مجتمع گازی پارس جنوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی واحد بازیافت گوگرد در پالایشگاه ششم مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و افزود: با راه‌اندازی واحد بازیافت گوگرد به صورت پیشرفته در این پالایشگاه، علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست، روزانه بیش از 400 تن محصول تولید می‌شود که سبب ارزش افزوده فراوان است.

سرپرست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این پالایشگاه دارای پیشرفته‌ترین واحد بازیافت گوگرد است تصریح کرد: واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه ششم علاوه بر 4 خط تولید موازی فرآیند کلاوس پالایشگاه‌های پیشین، دارای دو خط موازی فرآیند تغلیظ گاز اسیدی و دو خط موازی فرآیند پیشرفته فرآوری گاز خروجی کلاوس است.

وی، از آغاز تولید با کیفیت‌ترین LPG کشور در پالایشگاه ششم این مجتمع گازی خبرداد و افزود: با کیفیت‌ترین گاز مایع صادراتی (LPG) به‌عنوان محصولی استراتژی که هم‌اکنون در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

ولی‌پوربا بیان اینکه بیشینه گوگرد محصول گاز مایع پالایشگاه ششم طبق طراحی کمتر از 10 ppm است خاطر نشان کرد: حد مجاز بیشینه گوگرد محصول گاز مایع صادراتی پالایشگاه ششم در طراحی نسبت به پالایشگاه‌های پیشین پارس جنوبی بیش از 90 درصد بهبود یافته است.

سرپرست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، تولیدمحصول اتان با خلوص بالاتر از 98 درصد را از ویژگی‌های این پالایشگاه دانست و خاطر نشان کرد: در پالایشگاه فازهای 15 و 16 پارس جنوبیمحصول اتان با خلوص بالاتر از 98 درصد تولید می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی