Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های لرستان از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در خرم‌آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، نرگس صفر بیرانوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های لرستان و با همکاری حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) و پرچم متبرک حرم و عامه مردم جمعه 13 مرداد ماه در سالن حوزه هنری روبروی اداره کل آموزش پرورش لرستان برگزار می‌شود.

مدیر سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های لرستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اهدا جهیزیه به نو عروسان کم بضاعت لرستانی از جمله فعالیت‌های موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها است.

وی در رابطه با اهدا جهیزیه در سال 96 نیز گفت: در سال 96 سه سری اهدا جهیزیه را به‌صورت رسمی در دستور کار خود داشته‌ایم که دو سری از انها به یاری خداوند و خیرین انجام شده و فقط یک سری باقی مانده است.

بیرانوند بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 101 سری جهیزیه اهداشده و 30 سری باقی‌مانده است که میزان اهدای جهیزیه در موسسه در سال 96 با افزایش 30 درصدی رو به رو شده است.

انتهای پیام/

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • فیلم| شکل‌گیری ده‌ها آبشار در مخملکوه خرم‌آباد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • فیلم/شکل‌گیری ده‌ها آبشار ساعتی در مخملکوه خرم‌آباد
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان