Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:40:58 GMT

پیدا شدن جوان ۱۷ ساله در جنگل‌های نکا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۷۰۰۷

پیدا شدن جوان ۱۷ ساله در جنگل‌های نکا

خبرگزاری میزان- جوان ۱۷ ساله نکایی گم شده در جنگل‌های هزارجریب این شهرستان پس از ۱۳ ساعت جستجو با کمک نیرو‌های مردمی و هلال احمر پیدا شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمدیان بخشدار هزارجریب نکا گفت: این جوان نکایی بنام دانیال باقری اهل روستای کفرات دیروز به همراه دوستان خود برای تفرج و زیارت امامزاده یحیی به این منطقه رفته و بعد از بازگشت در مسیر رودخانه و جنگل‌های منطقه راه خود را گم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان افزود: با همکاری دهیاران منطقه، شورای اسلامی روستا‌های سیکا، مرس، کفرات و نیرو‌های هلال احمر جستجو برای یافتن این جوان نکایی آغاز و پس از13 ساعت تلاش وی در منطقه کلنگاه پیدا شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  شورش شب گذشته جوانان در حومه شمالی پایتخت در اعتراض به کشته شدن یک جوان ۱۸ ساله حاشیه نشین در اثر برخورد خودرو پلیس با وی رخ داد.
۴ روز پس از کشته شدن جوان ۱۸ ساله، تنش‌ها در شب گذشته به اوج خود رسید و جواتان معترض با پرتاب کوکتل مولوتف و ترقه‌های آتش زا کلانتری مرکزی شهر را مورد حمله قرار دادند.
در جریان درگیری‌هایی که چندساعت به طول انجامید ۹ تن از جوانان دستگیر شدند.
با رسیدن نیرو‌های کمکی پلیس ضد شورش و متفرق کردن معترضان، پس از نیمه شب آرامش نسبی در شهر کورنوو در شمال پاریس برقرار شد.

دیگر خبرها

  • مزرعه سبز گردشگری ایران/ دالان بهشت در رامسر
  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • بسطام سیر روح آدمی بر روی ابرها/ اینجا مهد عرفان و تمدن است
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند!
  • «درکش و هاور» سرزمین جنگل‌های سبز بلوط در خراسان شمالی