Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>آسیب‌ها - ایسنا نوشت: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بی انصافی است اگر بگوییم سطح رفاه در سال‌های بعد از انقلاب کم شده، گفت: در عین حال نارضایتی‌هایی هم در میان مردم وجود دارد که باید برطرف شود.

محمدرضا باهنر درباره راهبردی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان اینکه اگر بخواهیم به شکل عددی و کمی درباره رفاه صحبت کنیم شاید باید گفت در برخی موارد تا ده‌ها برابر رفاه ما پس از انقلاب افزایش یافته، گفت: با این حال همچنان مشکلاتی وجود دارد و البته باید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهیم که چقدر به آنچه که از یک جامعه اسلامی انتظار می رفته است، رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سال ۴۱ تا ۵۵ متوسط رشد اقتصادی ما ۱۰ و پنج دهم درصد بوده و از سال ۸۴ تا ۹۱ متوسط رشد اقتصادی ما سه درصد بوده و نرخ بیکاری پیش از انقلاب همواره تک رقمی و بعد از انقلاب همواره دو رقمی بوده و همچنین متوسط تورم در سال‌های بعد از انقلاب بیست درصد بوده، ضمن اینکه در حال حاضر هجده میلیون نفر زیر خط فقر هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بی انصافی است اگر بگوییم سطح رفاه در سالهای بعد از انقلاب کم شده، گفت: در عین حال نارضایتی های هم در میان مردم وجود دارد که باید برطرف شود. اما ما در سال ۸۴ با فرمان رهبری سند چشم‌انداز بیست ساله را تعریف کردیم که طی آن قرار بود به رتبه اول در منطقه برسیم اما امروز دوبی از ما جلو زده است و متاسفانه باید گفت که روز به روز از آن دورتر شده ایم هرچند که در مواردی مثل انتشار مقالات پیشرفت هایی داشته ایم اما در مجموع معدل ما همین بوده است که اعلام شده است.

47238

کلید واژه‌ها : محمدرضا باهنر - فقر - خط فقر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900937

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد