Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 8 مرداد ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نخستین واکنش "نادر طالب‌زاده" درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده بر سر سفرش به کشور غنا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، 8 مرداد ماه 1396 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نخستین واکنش "نادر طالب‌زاده" درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده بر سر سفرش به کشور غنا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درگذشت "محمود جهان" خواننده محبوب بوشهری بر اثر ایست قلبی یکی دیگر از اخبار ناراحت‌کننده ای بود که در عرصه موسیقی شنیده شد.

ساخت اولین سریال توسط پوریا آذربایجانی کارگردان فیلم سینمایی "اروند" نیز از جمله اخبار مهم تلویزیون در هشتمین روز از مرداد ماه بود.

قابلیت‌های بسیاری در زمینه بازیگری دارم/ کارگردانان این روز‌ها برا اساس ظاهر بازیگران را انتخاب می‌کنند

مریم بوبانی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: به طور یقین انتخاب درست من درباره مجموعه‌های نمایشی نقش‌هایی نیست که بازی می‌کنم چرا که با قابلیت‌های که در خودم می‌بینم، توانایی ایفای نقش‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تری را دارم.

وی ادامه داد: فیلمنامه‌نویسان ما فقط به فیزیک بازیگر توجه می‌کنند و نقش را آنگونه می نویسند و کارگردان‌ها برای انتخاب بازیگر برای نقش‌های مختلف، بیشتر به فیزیک توجه دارند تا بازی.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

گران‌ترین کارگردان سینما 47 ساله شد/کریستوفر نولان از بتمن تا حماسه دانکرک+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کریستوفر نولان کارگردان مطرح سینمای جهان که در حال حاضر گران‌ترین آنها نیز محسوب می‌شود امروز شمع تولد 47 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

کریستوفر نولان 30 ژوئیه 1970 در لندن به دنیا آمد. پدر وی که در کار بازاریابی و تبلبغات بود در روز تولد 8 سالگی‌اش یک دوربین سوپر 8 به وی هدیه کرد. به گفته‌ی خود نولان این هدیه کاربردی اساسی برایش داشت و زندگی‌اش را متحول نمود. چراکه عمده اوقات فراغت وی تا نوجوانی با دوربین کوچکش سپری شد.

برادر کریستوفر؛ جاناتان نولان نیز به ادبیات و نویسندگی علاقه داشت و اولین ساخته‌ی مهم کریستوفر یعنی ممنتو "یادآوری" محصول 2000 از نوشته‌ی جاناتان اقتباس شده بود.تحصیلات نولان در کالج دانشگاهی لندن پیگیری شد و از سال 1998 ساخت فیلم بلند را آغاز نمود. فیلم تعقیب در همین سال توسط او ساخته شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

امیر آقایی در نوار زرد نقش رئیس پلیس را بازی می‌کند/حاضر نیستم به هر قیمتی فیلم بسازم

پوریا آذربایجانی که چندی پیش فیلم سینمایی "اروند" را در چرخه اکران داشت در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره نگاه خود به جشنواره فیلم فجر و احتمال حضور دوباره‌اش گفت: واقعیت امر اینکه در جشنواره فیلم فجر حاضر باشم یا جایزه آن را دریافت کنم برایم اهمیتی ندارد. اینکه هر کاری به موقع اتفاق بیافتد به نظرم درست‌تر است.

درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون افزود: در حال حاضر مراحل تولید سریال "نوار زرد" را پشت سر می‌گذاریم. این اولین تجربه کارگردانی سریال برای من بوده که محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.


واکنش نادر طالب‌زاده به حضورش در برنامه خارجی/لحظه آخر از پوشش مجری برنامه باخبر شدم/حضورم در برنامه کشور غنا به مثابه آتش به اختیار بود

نادر طالب‌زاده محقق و پژوهشگر سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در قبال سفرش به کشور غنا گفت: من به کشور غنا سفر کرده بودم که در حاشیه این سفر به یک برنامه‌ تلویزیونی دعوت شدم و در لحظه آخر از نوع پوشش مجری برنامه مطلعم کردند. شما وقتی به ماهیگیری هم می‌روید ناخودگاه خیس خواهید شد. درثانی برخی انگار هدف اصلی این برنامه و حضور مرا فراموش کرده و صرفاً به حاشیه‌سازی و سنگ‌اندازی در این راه فکر می‌کنند. وضعیت رسانه‌های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه‌های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم‌الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه‌ای فقط و فقط به تولید حاشیه فکر می‌کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

در حال حفظ کردن فیلمنامه ماه تی تی بودم که ناگهان متوقف شد/امیدوارم مردم درجست و جوی آرامش را دوست داشته باشند

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با اشاره به جدیدترین پروژه ای که در آن به ایفای نقش پرداخته، گفت: به تازگی در سریال تلویزیونی "در جست‌وجوی آرامش " به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور به ایفای نقش پرداختم که از بازی در این مجموعه رضایت داشتم.

وی ادامه داد: فیلمنامه سریال تلویزیونی " در جست‌وجوی آرامش " از ویژگی هایی برخوردار بود که برایم جذابیت لازم را ایجاد می کرد تا در این مجموعه حضور پیدا کنم.

مشایخی با اشاره به حضورش در سریال "ماه تی تی" نیز تصریح کرد: چند قسمت از فیلمنامه سریال "ماه تی تی " را به من داده بودند و بسیار کار جالب و خوبی با یک کارگردان حرفه‌ای بود و بنده هم مشغول حفظ کردن دیالوگ‌ها بودم که یک مرتبه فعالیت‌های مربوط به تولید این اثر توقف پیدا کرد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

خواننده محبوب بوشهری بر اثر ایست قلبی درگذشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمود جهان خواننده محبوب بوشهری ساعاتی پیش قبل از اجرای برنامه زنده خود به مناسبت دهه کرامت در بندر ماهشهر بر اثر ایست قلبی به بیمارستان منتقل شده و آنجا درگذشت.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست

رییس کمیته المپیک از برنامه های برای المپیک پاریس و همینطور ناگویا گفت

طرفداری | محمود خسروی وفا به انتقادات درخصوص کوچک بودن کاروان اعزامی المپیک پاسخ داد.

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رییس و سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی، رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه ضمن بر شمردن پاره ای مشکلات ورزش، اقدامات مسئولین کمیته ملی المپیک در جهت افزایش حقوق دریافتی ورزشکاران اعزامی و مدال آوران، فعالیت های مستمر و موثر کمیسیون های مختلف و دیگر تحولات صورت گرفته در این مجموعه را چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد.

در ادامه محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تبیین سیاست های کلی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت:

از بدو قبول مسئولیت در کمیته ملی المپیک با چالش هایی مواجه بودیم اما ​باید به این موضوع واقف بود که ​برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود جدای از تامین بودجه و سرمایه بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و وحدت داریم و همه باید دوشادوش همدیگر و هماهنگ با سیاست های کلان ​ورزش کشورحرکت کرد.اینکه بسیاری از فدراسیون ها در گذشته با سرپرست اداره می شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود این دیگر به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه ​داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

وی خاطر نشان کرد:

در همین راستا در کمیته تلاش کردیم تا با کار کارشناسی،پرداختی بودجه فدراسیون را مشخص و در موعد مقرر آنرا پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه های خود با مشکل مواجه نشوند چرا که کار آنها آماده سازی و اعزام به رقابت های قاره ای و جهانی برای کسب سهمیه و ​مدال ​است ​لذا باید مورد حمایت واقع شوند این امر خود باعث افزایش همدلی و همگرایی مجموعه ورزش کشور ​خواهد شد و کمیته در همین زمینه تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها دارد تا بیش از پیش جهت داشتن وررزش قوی برای ایران قوی حرکت نماییم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:

در کمیته هم باید جدای از تخصص گرایی با توجه به نوع خدمات ارائه شده ضمن افزایش توانمندی و امکانات،با ارائه خدمات لازم در کنار و حامی و فدراسیون ها باشیم.

خسروی وفا افزود:

باید قبول کنیم ​در برهه ای از زمان ایراداتی در بخش فدراسیون ها داشته ایم به عنوان مثال بسیاری از فدراسیون ها با سرپرست اداره می شدند که همین موضوع کار را سخت می کرد هر چند در حال حاضر شرایط بهتر از گذشته شده در مورد بودجه فدراسیون ها به این موضوع اشاره کنم که  پرداختی کمیته هدفمند شده، پول را به موقع می پردازیم و بالطبع ​انتظار داریم فعالیت هدفمند داشته باشند. خوشبختانه امروزه، تنش در فدراسیون ها به حداقل رسیده اما برخی تنش ها به خاطر اطلاعات نادرستی است که از داخل به خارج ارسال می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:

ضمن تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داریم ​با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هم تعامل خوبی داشته و تا کنون هم برای المپیک پاریس سهمیه های خوبی کسب شد البته عده ای به تعداد اندک کاروان اعزامی  پاریس اشاره می کنند حال آنکه اگر تیم های والیبال و بسکتبال را که در این دوره امکان کسب سهمیه را پیدا نکردند کنار بگذاریم، کاروان ​اعزامی خوبی در اختیار داریم. کسب سهمیه وظیفه فدراسیون های ورزشی است و ما در این زمینه نقش حامی و پشتیبان آنها را ایفا می کنیم هر چند اعتقاد دارم توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:

امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر و هدفگذاری دقیق شاهد نتایج بهتری باشیم و با همین تفکر یعنی داشتن کاروان کیفی  پیش بینی می کنم ​در بازیهای آینده آسیایی (ناگویا -ژاپن)نتایج بهتری کسب و حتی ​شانس پنجم شدن هم داریم.البته اگر مثل امسال،  یعنی در سال المپیک، نیمی از بودجه کمیته المپیک را کم نکنند به همین دلیل در حال رایزنی هستیم تا مشکل برطرف شود که امیدوارم  بزودی این مسئله را حل کنیم .

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • ببینید | اولین تصاویری از منطقه امام‌زاده ابراهیم(ع) پس از آتش‌سوزی شدید
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست