Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در اولین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت به همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گرگان برگزارشد به ضرورت یادگیری از تجربیات یکدیگر تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش دانشجو سلام وزیر بهداشت و درمان در اولین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت در گرگان به ضرورت یادگیری از تجربیات یکدیگر تاکید کرد ,گفت: این اقدامات و همایشات اقدام موثر و مفیدی است و باید ادامه پیدا کند که البته این تجربه موفق در حوزه آموزش و درمان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن قاضی زاده هاشمی گفت: افرادی درکارهایشان موفق هستند که به یافته ها و داشته های خود راضی نباشند و در صدد ارتقاء دانسته های خود هستند و این یعنی مسئولیت پذیری در کارها که باید داشته باشیم.


وی ادامه داد: وقتی انسان در هرکاری خود را محتاج بییند درصدد رفع نیاز خود برمی آید و رشد پیدا خواهد کرد.


وزیر بهداشت اظهار داشت: متاتسفانه برخی عناصر محدود در حوزه پزشکی هستند که یافته های جدیدی که به دست می آورند از ترس اینکه در کارشان دست بالای دست زیاد شود در اختیار همکاران خود قرار نمی دهند و سودشان فقط به خودشان می رسد.


هاشمی تصریح کرد:به برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در اینگونه مراسمات باید تبریک گفت که تجربیات خود را در اختیار هم قرار می دهند و در واقع با این کار باعث شکر گزاری از نعمتی که خدا به آنها داده است و صرفه جویی در هزینه های بیت المال می شوند.


وزیر بهداشت و در مان گفت: وقتی در شروع کار شاهد چنین برکاتی از این همایشها هستیم می توان مطمعن شد در دراز مدت نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.

وی افزود: یکی از کارهای مهم در حوزه بهداشتی جلوگیری از شیوع بیماریهای غیر واگیر دار است و بهترین روش نیز این است از تجربیات یکدیگر در این زمینه بهره ببریم.


قاضی زاده هاشمی گفت: اولین قدم در رسیدن به موفقیت فکر کردن برای رسیدن به کوتاهترین و ارزانترین راه و همچنین پذیرفتن اینکه ما احتیاج داریم و باید از دیگران بیاموزیم است.


وی ادامه داد: در دنیا آنهایی موفق تر هستند که خود را محتاج بدانند و برای رسیدن به این خواسته ها نباید غرور داشته داشته بشیم چرا که گاهی در حوزه تخصص ما ممکن است افرادی که دارای سن و تجربه کمتری باشند یافته های بهتر و جدیدتری برای ارائه داشته باشند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.


وی بهداشت را مسئله ای عمومی خواند که همه باید خود را در این رابطه مسئول بدانند.


هاشمی گفت: در اسلام رعایت نظافت و پاکیزی واجب است و همه از دولت ،مجلس روحانیت و سایر اقشار باید برای گسترش بهداشت تلاش کنند البته در این بین وظیفه پیشگیری و سیاست گذاری کلان برعهده دولت می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف

2641 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901714

دیگر خبرها

  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی