Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به مشکلات استان، گفت: برای رسیدگی به این مشکلات باید مسئولان تلاش‌های زیادی کنند؛ زیرا خوزستان با وجود امکانات و منابع غنی، دارای مشکلات فراوانی است.

به گزارش ایسنا، عباس پاپی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان مشکلات فراوانی در گذشته و تاکنون دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی که در آن افتاده، ناگوار است؛ از جمله مشکل قطعی آب و برق که باعث شکایت مردم و پیگیری‌های مداوم آن‌ها شده است. مردم باید مدام مشکلات خود را بیان کنند تا این مشکلات از سوی نمایندگان و مسئولین پیگیری شوند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان این استان افزود: دولت سهم 3 درصدی درآمدهای حاصل از فروش نفت را برای حل مشکلات خوزستان اختصاص داده است. به همین جهت ما دیگر نمی‌توانیم شکایتی کنیم، زیرا به نظر دولت استان خوزستان از منابع و درآمدهای نفتی سهم بسیاری دارد و به همین دلیل سهم خوزستان را از بخش‌های دیگر، کمتر کرده است.

پاپی‌زاده گفت: خودمان باید در خصوص برطرف کردن مشکلات‌مان تلاش کنیم. چرا با وجود رودخانه‌های فراوانی که در خوزستان است ما مشکل کم‌آبی داریم؟ چرا باید با وجود رودخانه دز که از شهر دزفول عبور می کند، شهرستان های دزفول و همجوار آن از کم آبی رنج ببرند؟ به همین جهت ما باید عزم و اراده خود را برای حل مشکلات قوی کنیم.

وی با طرح این پرسش که چرا مردم خوزستان باید 10 برابر پول برق را بدهند؟ گفت: ما دولت را موظف کردیم که از قوانین دائمی پیروی کند و مشکلاتی از جمله این‌که وزارت نفت در حال آسیب زدن به محیط زیست است و خسارت فراوانی وارد کرده را پیگیری کند اما متأسفانه کسی نیست که این کار را انجام دهد.

پاپی‌زاده بیان کرد: از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولتی می‌خواهیم برای پیشرفت استان قدم جدی بردارند.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • عشق معلمی دَربیابان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان