Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ گفت: شهدای ما ویژگی‌هایی دارند که مردم ما به آن افتخار کرده و آرزو دارند فرزندانشان مانند شهدا زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در آئین رونمایی از کتاب خاطرات همسر شهید حسین همدانی، طی سخنانی اظهار داشت: من به واسطه ماموریت‌هایی که داشتم به برخی از کشورهای خارجی سفر می‌کردم و در این سفرها غالباً ما را برای اهدای گل به مقام سرباز گمنام آن کشور دعوت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که از مقامات کشورهای خارجی در مورد آن سرباز گمنام سوال می‌کردیم هیچ اطلاعی در مورد ویژگی‌های شخصیتی او نداشتند در حالی که ما در بین شهدا افرادی را داریم که مردم‌مان به ایثار و از خود گذشتگی آنها افتخار کرده و آرزوی‌شان این است که فرزندان‌شان به مانند آن شهدا زندگی کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ ادامه داد: زندگی به سبک شهید همت و شهید باکری در نهایت شهادت و مرگی زیبا به همراه دارد، ضمن آن که در سیره و زندگی شهدای ما هیچ نقطه تاریک و مبهمی نمی‌توان پیدا کرد.

سردار یزدی تصریح کرد: شهید همدانی در دهه 90 به مانند شهید همت زندگی کرد و به ما نشان داد در عصری که بسیاری از مردم با تردید و ابهام به خیلی چیزها می‌نگرند می‌شود خوب زندگی کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار همدانی، عنوان کرد: شهید همدانی در عین اقتدار بسیار راحت با افراد ارتباط برقرار می‌کرد و لباس پاسداری او فقط برای نشان دادن اقتدار در برابر دشمنان بود. در همین زمان است که خلوص شهید همدانی نیروها را به او جذب می‌کند و درجه و لباسش هیچ تردیدی در دل او برای انجام وظیفه ایجاد نمی‌کند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: فرزندان ما می‌توانند با الگوگیری از سبک زندگی شهدا مانند آنان فکر کرده، انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند.

انتهای پیام/

R1429/P1011117/S1,11/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران