Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا اگر تحریم‌ها را تشدید می‌کند بخاطر اینکه احساس ترس می‌کند گفت: متاسفانه در بین مسئولان ما کسانی وجود دارند که از آمریکا می‌ترسند. دشمن، دشمن است و دشمنی می‌کند، نباید ترس داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز ،آیت‌الله موحدی کرمانی در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این‌که این نظام مقدس سعی دارد تا ارتباط خودش با اهل بیت علیهم‌السلام را به هر نحوی برقرار کند ، اظهار داشت: این شورا از اسمش مشخص است که بار سنگینی را به دوش می‌کشد، یکی از محورهای اصلی در این حرکت‌های ارزنده، تبلیغات است که در قرآن هم به آن اشاره شده است و افراد مبلغ نیز هیچ ترسی ندارند و تمام توجهشان بر خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که یکی از فرصت‌های ارزنده این است که ما مناسبت‌های مختلف را رصد کنیم و به‌وسیله آن مردم را بیدار سازیم و در جهت آن حرکت کنیم ، گفت: یکی از این مناسبت‌ها دهه‌فجر است. ولی تاکید بنده بر روی این است که یک مناسبتی را پیدا کنید و نگذارید که یک واقعه مهم فراموش شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بر روی فتنه حساسیت زیادی دارند و شورای تبلیغات نیز گام‌های مهمی را در این راستا برمی‌دارد ، اذعان کرد: خیلی از مناسبت‌های این‌گونه هستند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید بر روی آن مانور دهند و نگذارد که اهمیت آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر این‌که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید نقطه ضعف‌ها مشخص شود و ذهنیت بد و اشتباه مردم را از بین ببرد ، گفت: گاه‌گاهی مسئولان در سطح بالا حرف‌هایی می‌زنند که حرف‌هایشان مورد انتقاد شدید روحانیت و آحاد مردم است. باید به این سخنان اشاره کنید تا مسئولان بفهمند که آنقدرها هم آزاد نیستند تا هر کاری را که می‌خواهند بکنند و هر چیزی را که می‌خواهند بگویند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: وقتی شما برای فتنه برنامه‌ای دارید، حتما در حاشیه آن باید مشکلات مردم را بررسی کنید و به گوش مسئولان برسانید. وقتی برای امام خمینی (ره) مراسم می‌گیرید، توصیه‌های ایشان برای خدمت به فقرا را به مسئولان یادآوری و گوشزد کنید.

وی با تاکید بر این‌که بیش از همه و پیش از همه، در بیانیه‌ها و قطعنامه‌هایی که صادر می‌کنید، ولایت و رهبر معظم انقلاب در راس امور قرار بگیرند ، اظهار داشت: آمریکا از ما می‌ترسد و پی در پی کردن تحریم‌ها بیانگر این موضوع است، اگر ما کسی نبودیم و چیزی نبودیم که ما با کاری نداشتند،بدون تردید آمریکایی‌ها از ما می‌ترسند و به همین دلیل، تحریم‌ها را تشدید می‌کنند. آن چه که کرده‌اند موثر نبوده و در آینده نیز موثر نخواهد بود.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: وقتی رسول خدا صلی‌الله علیه و آله وسلم دعوتشان را آشکار کردند، مشرکان به اندازه اقتدار اسلام عکس‌العمل نشان دادند‌‌. در اوایل دعوت هیچ کاری نداشتند اما بعدها دیدند که جدی است و به مقابله شدیدتر با پیامبر صلی‌الله علیه و آله وسلمپرداختند، به اذیت و آزار یاران پیامبر گرامی اسلام پرداختند و آن‌ها را وادار به جدایی از حضرت کردند. عمار را گرفتند و خانواده‌اش را کشتند. ضعیفان را مورد اذیت و آزار قرار می‌دادند چرا که از قدرت اسلام می‌ترسیدند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که آن‌ها از قدرت اسلام ترسیدند و تصمیم به قتل پیامبر صلی‌الله علیه و آله وسلمگرفتند که ماجرای لیله‌المبیت پیش آمد‌ ، بیان داشت: آن‌ها وقتی عاجز و ناتوان شدند و وفاداری یاران پیامبر صلی‌الله علیه و آله وسلمرا دیدند، تصمیم بر جنگ گرفتند و جنگ بدر را پیش آوردند‌. هر قدری که قدرت اسلام بالاتر می‌رفت، واکنش آن‌ها نیز شدیدتر می‌شد. آمریکا نیز اگر تحریم‌ها را تشدید می‌کند، احساس ترس می‌کند.

سرپرست مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خطاب به مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: شما باید به مردم امید و روحیه بدهید و به آن‌ها بفهمانید که خدا با آن‌هاست. متاسفانه در بین مسئولان ما کسانی وجود دارند که از آمریکا می‌ترسند. دشمن، دشمن است و دشمنی می‌کند، نباید ترس داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها می‌تواند به دست شما پخش و تبیین شود و شما در واقع حرکت انقلاب و وظایف مردم را می‌توانید توجیه کنید. بخشی از یاری دین بر دوش شماست و شما همان «یبلغون رسالات الله» هستید.

گفتنی است ، رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز به‌مناسبت سالروز تاسیس این شورا به دیدار آیت‌الله موحدی کرمانی، از موسسان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفتند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست