Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-25@23:29:53 GMT

آخرین خداحافظی را مرتب مرور می کنم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۹۷۲۶

آخرین خداحافظی را مرتب مرور می کنم


همسر شهید همدانی در مراسم رونمایی ازکتاب«خداحافظ سالار»گفت :کتاب همه گفته ها وناگفته های خاطرات من را ذکر می کند اما آخرین خداحافظی وخبر شهادتش را مرتب مرور می کنم و آن صفحه ها را می خوانم.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، مراسم رونمایی از کتاب «خداحافظ سالار» شامل خاطرات پروانه چراغ نوروزی همسر شهید حسین همدانی عصر امروز یکشنبه هشتم مرداد با حضور سردار رحیم صفوی، جمعی از فرماندهان سپاه و نویسندگان و اهالی ادب در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروانه چراغ نوروزی همسر شهید همدانی در بخشی از این مراسم با ذکر خاطره از شهید همدانی گفت: همیشه می گفت من سرباز تنبل دفاع مقدس بودم و روی ولایت و ولایت پذیری تاکید داشت. می گفت پشت ولایت را خالی نگذارید و پشتیبان رهبر باشید.

وی افزود: کتاب همه گفته ها و ناگفته های خاطرات من را ذکر می کند اما آخرین خداحافظی و خبر شهادتش را مرتب مرور می کنم و آن صفحه ها را می خوانم.

وهب همدانی فرزند بزرگ شهید همدانی نیز گفت: پدرم در بعد رفتار پدر فرزندی رویکرد دقیقی داشت. به یاد دارم من در جوانی به خواندن کتاب های فلسفی علاقه مند بودم اما پدرم هیچ گاه مستقیم به من نمی گفت چه چیزی بخوان و چه چیزی نخوان چون دوره گذار جوانی را می شناخت بنابراین من را با کسی آشنا کرد تا جریان مطالعاتی ام آسیب نخورد و راه درست هم به من نشان داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پدرم همیشه در خانه می گفت چون فرزند یک فرمانده هستید نباید فکر کنید بر دیگران امتیازی دارید. به همین دلیل خیلی ها نسبت من و برادرم مهدی را با شهید همدانی نمی دانستند.

مهدی همدانی فرزند کوچک شهید همدانی نیز در این مراسم گفت: من هیچ وقت اشک پدرم را ندیدم اما در محافل روضه و عزاداری به شدت گریه می کرد، طوری که شانه هایش تکان می خورد و اگر کسی می خواست گریه او را ببیند باید در مجلس روضه این کار را می کرد. فیلمی هم که از روضه خوانی پدر منتشر شده مربوط به روز عاشورا در مسجدی در همدان است.

این فرزند شهید همدانی نیز گفت: تنها جایی که به غیر از مجلس روضه اشک پدرم را دیدم مربوط به سال ۸۳ و مراسم تدفین مادربزرگم بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از حمید حسام نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» تقدیر به عمل آمد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی