Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:28:08 GMT

بررسی پروژه‌های بنیاد مستضفعان در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۰۴۲۹

بررسی پروژه‌های بنیاد مستضفعان در استان کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس بنیاد مستضعفان در سفری یک روزه به کرمانشاه، پروژه‌های در دست انجام توسط این بنیاد را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بنیاد مستضعفان در سفری یک روزه به استان کرمانشاه روند سرمایه گذاری‌هاو پروژه‌هایاین بنیاد را دراستان پیگیری کرد.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور امروز با رازانی استاندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی‌کیا اجرای پروژه‌های اقتصادی و خدماتی بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه را از اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: ما در این استان از چند سال قبل پروژه‌هایی داشتیم و پروژه‌هایی نیز به تازگی شروع کردیم.

وی ساخت هتل و تکمیل سالن آن، بهره برداری از یک واحد دامداری، احیاء اراضی شهرستان مرزی قصرشیرین و کاشت نهال و قلمه در حدود ۱۰۰۰ هکتار آن و بهره برداری از نخستین سد خصوصی کشور در این اراضی کشاورزی را از پروژه‌های انجام شده عنوان کرد.

سعیدی‌کیااحداث یک واحد دامداری ۵ هزار راسی در بخش ماهیدشت و ساخت کارخانه قوطی سازی کن به عنوان پروژه‌ای بزرگ را از پروژه‌های در دست ساخت بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه برشمرد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد.

این مسئول افزود: برای پروژه ساخت کارخانه قوطی سازی کن نزدیک به ۶۰ میلیون یورو و ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و می‌شود.

رازانی استاندار کرمانشاه نیز استفاده بهینه از توانمندی‌های بنیاد مستضعفان برای اجرای پروژه‌های بزرگ استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همکاری متقابل دولت و بنیاد مستضعفان در توسعه و پیشرفت کرمانشاه مفید و موثر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد

بودجه سال جاری شهرداری کرمانشاه پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره امروز چهارشنبه به تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پس از کش وقوس‌های فراوان در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در نهایت امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور ۱۰ عضو شورا و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه این لایحه مجدداً بررسی و اشکالاتی که در خصوص آن وجود داشت، رفع شد.

با توجه به اصلاحات صورت گرفته رقم بودجه شهرداری از ۶,۳۰۰ میلیارد تومان به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و در نهایت تصویب شد و این مصوبه به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری کرمانشاه برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

رقم بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است، اما نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری کرمانشاه مبلغ هفتصد میلیارد تومان در دو مرحله کاهش یافت و در مرحله اول بررسی توسط شورا مبلغ چهارصد میلیارد تومان کاهش یافت و در مرحله دوم نیز سیصد میلیارد تومان دیگر کاهش یافت.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه بر اساس قانون باید بهمن سال گذشته تصویب می‌شد، اما به دلیل اشکالاتی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر بودجه پیشنهادی شهرداری گرفتند و به‌رغم تصویب کلیات بودجه پیشنهادی در پنجم اسفند سال گذشته تصویب آن بیش از دو ماه به تأخیر افتاد.

کد خبر 749784

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب