Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@20:16:25 GMT

باهنر: درحال حاضر ۱۸میلیون نفر زیر خط فقرند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۰۵۳۱

باهنر: درحال حاضر ۱۸میلیون نفر زیر خط فقرند

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا باهنر درباره راهبردی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان اینکه اگر بخواهیم به شکل عددی و کمی درباره رفاه صحبت کنیم شاید باید گفت در برخی موارد تا ده‌ها برابر رفاه ما پس از انقلاب افزایش یافته، گفت: با این حال همچنان مشکلاتی وجود دارد و البته باید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهیم که چقدر به آنچه که از یک جامعه اسلامی انتظار می رفته است، رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سال ۴۱ تا ۵۵ متوسط رشد اقتصادی ما ۱۰ و پنج دهم درصد بوده و از سال ۸۴ تا ۹۱ متوسط رشد اقتصادی ما سه درصد بوده و نرخ بیکاری پیش از انقلاب همواره تک رقمی و بعد از انقلاب همواره دو رقمی بوده و همچنین متوسط تورم در سال‌های بعد از انقلاب بیست درصد بوده، ضمن اینکه در حال حاضر هجده میلیون نفر زیر خط فقر هستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بی انصافی است اگر بگوییم سطح رفاه در سالهای بعد از انقلاب کم شده، گفت: در عین حال نارضایتی های هم در میان مردم وجود دارد که باید برطرف شود. اما ما در سال ۸۴ با فرمان رهبری سند چشم‌انداز بیست ساله را تعریف کردیم که طی آن قرار بود به رتبه اول در منطقه برسیم اما امروز دوبی از ما جلو زده است و متاسفانه باید گفت که روز به روز از آن دورتر شده ایم هرچند که در مواردی مثل انتشار مقالات پیشرفت هایی داشته ایم اما در مجموع معدل ما همین بوده است که اعلام شده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد

به گزارش قدس خراسان، حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)