Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول رفاه آموزش و پرورش رومشکان هنگام عمل سنگ‌شکن کلیه در بیمارستان شفا خرم‌آباد جان سپرد.


خرم‌آباد -

مختار جافریان حدودا 40 ساله پس از آنکه بیهوش شد متاسفانه احیاء نشد و شنبه شب هفتم مرداد درگذشت.
یکی از بستگان آن مرحوم گفت مختار جانفریان برای معالجه سنگ کلیه به بیمارستان شفا خرم‌آباد مراجعه کرده بود و بر اساس تجویز پزشک معالج تحت عمل با دستگاه سنگ‌شکن قرار گرفت اما بر اثر بیهوشی به کام مرگ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما به این تصور که بیمارستان شفا مطابق آنچه در تابلویش نوشته شده و تبلیغ می‌کند فوق‌تخصصی است، این جوان را به آنجا بردیم اما متاسفانه هنگام یک عمل ساده جانش را از دست داد.
وی گفت: بعد از مرگ عزیزمان متوجه شدیم بر اساس مستندات معتبر دستگاه‌های مسئول، متاسفانه عنوان «فوق تخصصی» بیمارستان شفا جعلی است و موجب اغفال خیلی‌ها شده و مسئولان لرستان و وزارت بهداشت علیرغم اعتراض مردم تاکنون مبادرت به اعمال قانون و حداقل حذف تابلوی مذکور و برخورد با متخلف نکرده‌اند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد

یک رسانه عبری زبان هشدار داد جنگ اسرائیل در نوار غزه شمار بیوه‌های ارتش را به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

 رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استرسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند!
  • مسئول یک سوپرمارکت هم این همه تغییر نمی‌کند
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در رومشکان