Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، هفته گذشته تصاویری از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر گردید که وی را بدون حجاب و در حال صرف نوشیدنی نشان می داد.

صرف نظر از بحث در مورد دلیل پوشش متفاوت وی در این عکس‌ها، در فضای مجازی عده ای بدون تحقیق اتهام نوشیدن مسکرات را به وی نسبت دادند. در حالی که نوشیدنی مورد استفاده وی ماءالشعیر بدون الکل تولید کشور سوئیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب نیز در استفتائی نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی را که میزان الکل آنها در حد بسیار ناچیز بوده و مسکر به شمار نمی آیند، حلال دانسته‌اند.


متن استفتاء رهبری در مورد نوشیدن ماءالشعیرهای خارجی به شرح زیر است:

سؤال: حکم ماء‌الشعیر بدون الکل که در خارج تهیه مى‌‌شود و در اغلب با مقدار بسیار ناچیزى از الکل مثل 010٪ الکل تهیه شده و مسکر نبودن آن محرز مى‌‌باشد، چیست؟ اگر مقدار الکل از این هم کمتر باشد، چه؟ لازم به ذکر است که الکل موجود در این نوع آبجو به آن از بیرون تزریق نشده بلکه طى فرایند تخمیر خودبخود تولید مى‌‌شود و پس از آن تحت فشار از آن خارج شده و درصد ناچیزى که گفته شد در آن باقى مى‌‌ماند.

جواب: ماء‌الشعیر مذکور پاک و حلال است.

فردا

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است