Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سینمای ایران گفت که متاسفانه شواری پروانه نمایش وزارت ارشاد هیچگونه عکس العملی نسبت به ساخت فیلم‌ها و استفاده کلمات سخیف نشان نمی‌دهد. تنها دغدغه شورای پروانه نمایش کشورمان مسائل سیاسی است.

محسن محسنی نسب کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره وضعیت فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» گفت: فیلم سینمایی«شاخ کردگدن» را پس از تکمیل تحویل شورای پروانه نمایش دادیم و دو اصلاحیه خورد که یکی از این اصلاحیه‌ها را بار دیگر باید فیلمبرداری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارداد پخش فیلم«شاخ کردگدن» را با امیر سماواتی در شرکت«آفتاب عالمتاب» بسته‌ام و او در حال انجام کارهای اکران فیلم است. در آخرین صحبتی که با آقای سماواتی داشته‌ایم، نظرشان این بوده که فیلم را در پاییز اکران کنیم. چون نظر آقای سماواتی را نظر کارشناسی شده‌ای می‌دانم قطعاً فیلم سینمایی«شاخ کرگدن» را در پاییز اکران می‌کنم.

این کارگردان سینمای ایران اظهار کرد: بخشی که اصلاحیه خورده و باید آن را بار دیگر ضبط کنم یک پلان است که در این پلان روزنامه‌ای در صحنه وجود دارد که روز آن جمله معروف آقای ظریف قید شده است«هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن!». از من خواسته‌اند که تصویر آقای ظریف را حذف کنم. من این جمله آقای ظریف را دوست دارم؛ چرا که این جمله رجز خوانی زیبایی است که از دهان آقای ظریف بیرون آمده است. من این جمله را از فیلمم حذف نمی‌کنم، فقط عکس و اسم آقای ظریف را از فیلم حذف می‌کنم.

محسنی نسب درباره شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: متاسفانه شواری پروانه نمایش وزارت ارشاد هیچگونه عکس العملی نسبت به ساخت فیلم‌ها و استفاده کلمات سخیف نشان نمی‌دهد. تنها دغدغه شورای پروانه نمایش کشورمان مسائل سیاسی است. بسیاری از فیلم‌هایی که در حال حاضر به راحتی اکران می‌شوند مشکل اخلاقی دارند و این موضوع کانون خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. اعضای شورای پروانه نمایش فقط نشسته‌اند و به این فکر می‌کنند که محسنی نسب نمی‌تواند درباره سیاست چیزی در فیلمش بگوید، فلان کارگردان می‌تواند در فیلمش سیاسی بگوید.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «شعله کندو» اعلام کرد: سینابس فیلمنامه «شعله کندو» را تحویل شورای پروانه ساخت داده‌ام و منتظرم تا پروانه ساخت این فیلم صادر شود. البته بسیار آرام پیش تولید این فیلم سینمایی را نیز جلوی می‌برم.

این کارگردان سینمای ایران گفت: متاسفانه ما در سینمای ایران بازیگر فیلم اکشن نداریم. فقط بازیگرانی داریم که می‌توانند نقش‌‌های پرخاشگرانه را ایفا کنند. فیلم «شعله کندو» فیلمِ اکشنی است و ما نیازمند بازیگران اکشن هستیم که در سینمای ایران وجود ندارد. در تلاش هستم که از بین ورزشکاران، چندین بازیگر را برای فیلم «شعله کندو» انتخاب کنم.

محسنی نسب درباره احتمال استفاده از پژمان بازغی در فیلم جدیدش، بیان کرد: پژمان بازغی بازیگر بسیار پرتلاشی است. پژمان یکی از گزینه‌های من هست، اما در نظر دارم که بازیگران رزمی را به سینمای ایران معرفی کنم.

وی افزود: در حال بازنویسی فیلمنامه «شعله کندو» هستم و احتمالاً این فیلم سینمایی را شهریور یا مهر کلید خواهم زد. تمام تلاشم را می‌کنم که این فیلم را به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر برسانم.

این کارگردان سینمای ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: فیلم سینمایی«شاخ کرگدن» اقتباسی از فیلم سینمایی«تیکن» است و امیدوارم مخاطبان سینمای ایران از تماشای این فیلم لذت ببرند.

انتهای پیام/

R1380/P1356/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد

علی محمدی روز یکشنبه اظهار کرد: لرستان دارای ۶۶ هزار و ۵۲۵ پروانه صنفی معتبر است و بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت جاری، به الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه لرستان بالاترین درصد تبدیل مجوزهای کاغذی را در کشور دارد تصریح کرد: پس از مهلت تعیین شده، کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

وی افزود: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

محمدی بیان کرد: متقاضیان می توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) را دریافت کنند.

وی افزود: تاکنون ۴۷۷ هزار مجوز کاغذی در کشور به الکترونیکی تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا