Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتشار یاداشتی در کانال تلگرامی خود با اشاره به حواشی پیش آمده در ارتباط با برخی اخبار غیر رسمی منتسب به وی نوشت:

به گزارش مشرق، کانال حزب موتلفه اسلامی مطلبی را به نقل از میرسلیم نوشت:

1.در چند روز اخیر مطالبی از طرف این جانب منعکس شده است که انتشار عمومی آن مورد نظر و تأیید این جانب نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن جلسه جمع خصوصی بوده که مطالبی به اقتضای آن برای نقد درون گفتمانی بیان گردیده، اما متاسفانه در انعکاس عمومی آن نه موافقت من جلب شده و نه امانت‌داری مورد انتظار مراعات شده است.

2.با توجه به اینکه متن منتشره مخدوش و غیرقابل استناد است، توصیه می گردد برای آشنایی با نظریات و مواضع این جانب، به شبکه رسمی خودم و یا رسانه های حزب مؤتلفه اسلامی مراجعه شود

3.به نظر می رسد جمعی به دنبال ایجاد اختلاف و تشتت در میان انقلابیون هستند تا به مقاصد سیاسی شوم خود دست یابند

4.بنده به جناب آقای رئیسی علاقه مندم و ایشان را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می دانم. عملکردی که در دوره پس از انتخابات از ایشان شاهدیم بسیار فراتر از کارهایی است که در دوره انتخابات انجام می دادند و این گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن مقطع به ایشان زده می شد. عملکرد مخلصانه ایشان نشان می دهد نه برنامه ای وجود داشته است که جایگاه خدمت به «امام رضا علیه السلام» ابزار قرار گیرد و نه سوء استفاده ای شده است.

5.به خدا پناه می بریم از شر بدخواهان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم