Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همواره یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب خانواده و سبک زندگی مردم است. ازدواج آسان یکی از این دغدغه ها است که ایشان از زوایای مختلف از جمله مهریه به آن پرداخحته اند.

رهبر انقلاب در رابطه با مهریه گفتند: بعضی‌ها می‌گویند ۳۱۳ سکه، حالا تابلوهای دینی هم برایش درست کرده‌اند! ما میگوییم بگذارید ۱۲۴هزار سکه، به عدد همه پیغمبران، ازدواج اشکالی پیدا نمیکند؛ اما در محیط خانواده و جامعه، این زوج‌های جوان با ضررهای بزرگتری روبه‌رو میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان تصریح کردند: می‌خواستیم حدى تعیین شود تا خانواده‌ها مرتب به رخ هم نکشند که مثلاً مهریه دختر یا عروس ما اینقدر بود.

مقام معظم رهبری با اشاره به تعداد سکه های مهریه فرمودند: اینی‌که ما می‌گوییم مهریه ۱۴ سکه باشد یا تجملات نباشد باز یک عده آدم‎های کوته‎نظر ـ البته وقتی ما میگوییم سر تکان میدهند و بله بله میکنند و بَه‎بَه میکنند ـ باز میروند همان کار خودشان را انجام میدهند! خودشان ضرر میکنند، من که اینجا نشستم ضرر نمی‌کنم!

۸۲/۶/۱۸ و ۸۱/۳/۲۹ و ۷۵/۵/۱۱

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر جدید حسن روح‌الامین برای سروده رهبر انقلاب

پوستر ویژه‌ای به هنرمندی حسن روح الامین به مناسبت انتشار سروده‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق علیه اسرائیل خواندند منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • فیلم/ رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کارگران با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • تصاویر دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب با کارگران دیدار می کنند
  • اثر جدید حسن روح‌الامین برای سروده رهبر انقلاب
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب