Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود امانی بنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از 16 مرداد ماه شاهد انجام اولین پرواز در مسیر بندرعباس ـ مسقط و بلعکس خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در این مسیر انجام خواهد شد که چنانچه شاهد استقبال مردم باشیم بلافاصله افزایش بیشتر این پرواز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اهمیت افزایش اینگونه پروازها خاطرنشان کرد: افزایش روابط تجاری و اقتصادی در بین کشورها نیازمند ایجاد بسترهای مناسب حمل و نقلی است و در این راستا فرودگاه از اهمیت ویژه و استراتژیک برخوردار است از همین رو افزایش اینگونه پروازها در بالا بردن سطح تبادلات با کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

امانی در پایان اضافه کرد: برنامه‌های دیگری نیز جهت افزایش پرواز در سطح فرودگاه‌های استان در دستور کار است که پیگیری و برقراری پروازهای بیشتر منوط به استقبال مردم خواهد بود چراکه بسترهای لازم در سطح فرودگاه‌های استان کاملا محیاست و چنانچه مردم از مسیرهای پروازی استقبال کنند بلافاصله پیگیری لازم جهت افزایش پرواز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی