Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات روبو اسکیل 2017 کرمان، حرفه ای ترین مسابقات ربات های جنگجوی ایران تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای است که این دوره آن با حضور بیش از 50 تیم دانشجویی، دانش آموزی و آزاد به میزبانی استان کرمان طی روزهای 31 تیر لغایت 2 مرداد ماه به میزبانی استان کرمان و در شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات در 7 لیگ شامل لیگ مهارت مقطع ابتدایی، لیگ مهارت در بخش آزاد، لیگ هفت خوان رستم، لیگ جنگجوی 3/5 کیلویی در مقطع ابتدایی، لیگ جنگجوی 12 کیلوگرم، کمتر از 30 کیلوگرم و 50 کیلوگرم برگزار شد.
تیم‌های شرکت کننده در لیگ جنگجو در وزن‌های مختلف با شرکت در مسابقه گلادیاتورها به رقابت با یکدیگر پرداختند که در رده نیمه سنگین با وزن 50 کیلوگرم تیم رباتیک دانشجویی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل توانست مقام سومی کشور را در این بخش کسب کند.
سلمان سیف نیا، مرتضی باباجانی زاده، علی عبدی مرزناکی، محمد عمویی و مجتبی طالب پور اعضای این تیم هستند.

203

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری