Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: : انتظار می‌رود آقای دکتر روحانی به تعهداتی که به مردم داده پایبند باشند و تسلیم‌ فشارهای سیاسی نشوند چرا که گروه‌های سیاسی، کابینه جناحی را بر کابینه کارآمد ترجیح می‌دهند.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، کابینه دوازدهم باید به معنای واقعی کلمه کارآمد باشد، گفت: برخی گروه‌های سیاسی که به رئیس‌جمهور فشار می‌آورند تا در کابینه سهم بیشتری داشته باشند، دغدغه‌ای برای رفع مشکلات مردم و جامعه ندارند و تنها توسعه قدرت سیاسی خود را در دستور کار قرار دارند که اینگونه اقدامات توهین به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اکنون ما در حوزه مسائل اقتصادی شاهد نابسامانی هستیم؛ در بخش آموزش و پرورش و علوم نیز موانع علمی برای ارتقای علمی جوانان و جامعه وجود دارد که باید رفع شود؛ نگرانی‌های مردم و رهبر معظم انقلاب از کاهش رشد علمی کشور را باید جدی گرفت و با پذیریش فشارهای سیاسی توسط برخی جناح‌های خاص نمی‌‌توان این نگرانی‌ها را رفع کرد چرا که مردم کابینه کارآمد و متخصص می‌خواهند اما گروه‌های سیاسی، کابینه جناحی و باندی که اهداف سیاسی برخی اشخاص را دنبال کند.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه، رئیس‌جمهور گفته کابینه دوازدهم فراجناحی خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم کابینه دوازدهم، کابینه فراگیر، فراجناحی و کارآمد باشد و اینطور نباشد که برخی گروه‌های سیاسی به کابینه به عنوان بخشی از جریان و حزب خود نگاه کنند چرا که مردم چنین انتظار و مطالبه‌ای نداشته و ندارند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: انتظار می‌رود آقای دکتر روحانی به تعهداتی که به مردم داده پایبند باشند و تسلیم‌ فشارهای سیاسی نشوند چرا که گروه‌های سیاسی، کابینه جناحی را بر کابینه کارآمد ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,10,13,15,17/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، بایت دنس در بیانیه‌ای اعلام است که «هیچ برنامه‌ای برای فروش تیک تاک ندارد.»

تیک تاک سهم کمی از کل درآمد و کاربران فعال روزانه شرکت بایت دنس را به خود اختصاص می‌دهد، بنابراین شرکت چینی ترجیح می‌دهد در بدترین سناریو، شبکه اجتماعی آن در ایالات متحده تعطیل شود تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اشتراک ویدئوی کوتاه تیک تاک در آمریکا غیرقانونی شده و فیلتر شود.

بیشتر بخوانید:

درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود

پیش‌تر مقامات دولت آمریکا خواهان واگذاری نمایندگی این پلتفرم چینی به فرد یا شرکتی آمریکایی شده بودند و لایحه ای را نیز در این خصوص به تصویب رساندند.

کد خبر 847209 برچسب‌ها شبکه‌ اجتماعی بایدن چین و آمریکا چین ایالات متحده آمریکا اینترنت

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم