Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ماه از زمان مهلت شهرداری گیوی به کسبه و بازاریان این شهر مبنی بر رفع سد معبر در برچیدن وسایل از پیاده روها و خیابانها گذشته است ولی این معضل همچنان پابرجا بوده و موجب نارضایتی اهالی منطقه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،شهر گیوی در جنوب استان اردبیل بنا به موقعیت جغرافیایی و مبلمان شهری بصورت متمرکز در یک مساحت نه چندان بزرگ به عنوان ماسوله اردبیل مشهور است که دارای 4 خیابان اصلی در مرکز شهر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهر به عنوان یک مرکز خرید برای روستاییان همجوار محسوب می شود و از صبح تا بعد از ظهر تردد و خرید و فروش کالا و ... در سطح شهر جریان دارد.

مشکل اصلی این شهر کوچک ولی پرجمعیت سد معبر در پیاده روها و خیابان های این شهر است، این مشکل چندین سال است که گریبان گیر مردم منطقه بوده و ضمن اینکه مبلمان شهری و زیبایی شهر را بر هم می زند، نارضایتی های اهالی منطقه را در تردد نیز سبب می شود.

سد معبر در این شهر بطوری است که پیاده روهای آن مملو از وسایل مغازه ها بوده و تردد در آن مسیر به سختی جریان دارد، اکیپ جمع آوری سد معبر شهرداری گیوی نیز در طول چند سال گذشته چندین بار به رفع سد معبر در پیاده روها و خیابان ها اقدام کرده ولی نتیجه قابل قبولی کسب نشده است.

اخیراً محمد عزتی شهردار وقت شهر گیوی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر و همچنین ابلاغ نامه برای کسبه و بازاریان منطقه مهلت جمع آوری وسائل مغازه ها از پیاده روها توسط خود کسبه را تا 31 خرداد ماه (یک ماه پیش) عنوان کرده بود.

شهردار وقت گیوی در این نامه تصریح کرده بود که در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت موارد فوق شهرداری راساً اقدام به رفع سد معبر کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

متاسفانه در یک ماه اخیر بنا به تصمیم شوراهای شهر گیوی مسند شهرداری گیوی به شخص دیگری تحویل داده شده و در نتیجه هم اکنون تصمیم شهردار وقت در رفع معضل سد معبر در پیاده روهای شهر گیوی به تاریخ پیوسته است!، متاسفانه با وجود گذشت یک ماه و اندی از فرجه کسبه و بازاریان این معضل همگانی همچنان در سطح شهر ملموس است.

انتظار می رود شوراهای فعلی، منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی و همچنین سرپرست شهرداری این شهر با تدبیر های لازم جهت رفع این معضل چندین ساله اقدامات شایسته ای انجام دهند.

رفع سد معبر در زیباسازی معابر شهر گیوی، خیابانها، پیاده روها، مبلمان شهری و حتی خرید و فروش تاثیر مثبتی دارد که امید می رود خود کسبه و بازاریان در مرتفع ساختن این مشکب اساسی پیش قدم باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد