Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: فینال نخستین جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر پیشکسوتان برگزار شد و طی آن محمدعلی علیپور به مقام قهرمانی رسید.

علیرضا رزمجو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اتمام نخستین جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی اظهار کرد: فینال نخستین جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر پیشکسوتان برگزار شد و طی آن محمدعلی علیپور با برتری 5 بر 2 به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در دیدار رده بندی نیز شمس الدین قاضی‌زاده با نتیجه 4 بر 1 در مقابل علیرضا نجفی به پیروزی رسید و جایگاه سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد و با این نتایج مسابقات اسنوکر پیشکسوتان پایان یافت.

وی گفت: نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش‌های بیلیاردی با حضور بیش از 350 ورزشکار بانو و آقا از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگلویه و بویر احمد، گیلان، گلستان، لرستان، منطقه آزاد ارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان به کار ود در ارومیه پایان داد.

رزمجو یادآور شد: این جشنواره در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر 15 توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که بیش از 40 داور ملی و بین المللی برای قضاوت در این مسابقات حضور داشتند.

وی تصریح کرد: جدول مسابقات 128 نفره بود و از استان آذربایجان غربی 25 بازیکن در قالب 15 تیم در این دور از مسابقات شرکت کردند و نخستین جشنواره کشوری ورزش‌های بیلیاردی در چارچوب رنکینگ کشوری برگزار شد.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ورزش بیلیارد ورزشی مفرح است و عده‌ای فکر می‌کنند این ورزش برای افراد پول دار است در حالی که این گونه نیست و همگان با هزینه اندک می‌توانند در این رشته فعالیت کنند و هدف ما همگانی کردن این ورزش است.

انتهای پیام/

R41361/P4001/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از روز سه‌شنبه یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود  و دهم تیر ماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. رقابت‌های گروه زنان نیز از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت آغاز و تا یکشنبه سوم تیرماه پیگیری خواهد شد.

در مسابقات مرحله مقدماتی گروه مردان 16 تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه و در مجموع در 12 دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.

فدراسیون جهانی والیبال پاداش این رقابت‌ها در گروه مردان و زنان را یکسان درنظر گرفته است و به هشت تیم برتر هر گروه دو میلیون و 300 هزار دلار پاداش به قرار زیر تعلق خواهد گرفت:
قهرمان: یک میلیون دلار
نایب قهرمان: ۵۰۰ هزار دلار
تیم سوم: ۳۰۰ هزار دلار
تیم چهارم: ۱8۰ هزار دلار
تیم پنجم: 130 هزار دلار
تیم ششم: 85 هزار دلار
تیم هفتم: 65 هزار دلار
تیم هشتم: 40 هزار دلار
در دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال، هر تیم 12 مسابقه خواهد داشت، فدراسیون جهانی والیبال برای دو تیم‌ هر بازی نیز 13 هزار و 750 دلار پاداش درنظر گرفته است که تیم برنده ۹ هزار و پانصد دلار جایزه می‌گیرد و تیم بازنده نیز ۴ هزار و 250 دلار پاداش خواهد گرفت.

بدین ترتیب در مجموع دور مقدماتی لیگ ملت‌ها که در هر گروه مردان و زنان 96 مسابقه برگزار می‌شود، یک میلیون و 320 هزار دلار پاداش پرداخت می‌شود.

همچنین ۱۰۰ هزار دلار به هشت بازیکن برتر لیگ ملت‌های 2024 والیبال به عنوان پاداش از سوی فدراسیون جهانی پرداخت می‌‍شود که فهرست آن نیز به قرار زیر است:
ارزشمندترین بازیکن: ۳۰ هزار دلار
بهترین پاسور: ۱۰ هزار دلار
بهترین پشت‌خط زن : ۱۰ هزار دلار
بهترین دریافت کننده (دو بازیکن) : هر نفر ۱۰ هزار دلار
بهترین مدافع میانی (دو بازیکن): هر نفر ۱۰ هزار دلار
بهترین لیبرو: ۱۰ هزار دلار
 
بدین ترتیب فدراسیون جهانی والیبال برای لیگ ملت‌های 2024 در مجموع دو گروه مردان و زنان 7 میلیون و 440 هزار دلار جایزه و پاداش در نظر گرفته است که البته این مبالغ به فدراسیون‌های ملی تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری
  • نماینده هنگ‌کنگ نخستین حریف وفایی
  • جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز