Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@13:35:41 GMT

صالحی امیری: همه موانع حج با اجماع برطرف شده است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۵۳۰۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حجاج ایرانی باید نماد اخلاق، قانون و نظم باشند گفت: دنیا باید بداند که ایرانیان پرچمدار اخلاق و فضیلت هستند.

خبرگزاری فارس: سیدرضا صالحی امیری در آیین معنوی بدرقه رسمی نخستین گروه از حجاج حج تمتع 96 در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: در یک سال گذشته با همت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج، دولت یازدهم و اجماع صورت گرفته در شورای عالی امنیت ملی همه موانع حج برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کعبه، هویت، دیانت و نقطه اتصال با حضرت حق است و هر کسی در این مسیر قدم بردارد می‌تواند رضایت حضرت حق را به دست آورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حج باید کانون بزرگ معرفتی و معنویت باشد، ضمن اینکه این اصل نباید هرگز مورد غفلت واقع شود، به همین جهت شعار حج 96 را «حج، معنویت، اقتدار ملی و همبستگی اسلامی» تعیین کردیم.

وی اظهار داشت: حجاج باید سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، نماد وحدت، صلح و برادری باشند و باید این موضوع را به گوش دیگر مسلمانان رسانده و تلاش کنند تا پیام مظلومیت این سرزمین را به گوش مسلمانان جهان برسانند، چرا که توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران خیلی زیاد است.

صالحی امیری تصریح کرد: حجاج باید نماد اخلاق، قانون و نظم باشند و انتظار همه مسئولان هم همین است، ضمن اینکه دنیا باید بداند ایرانیان پرچمدار اخلاق و فضیلت هستند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز خاورمیانه در آتش عده‌ای کینه‌توز و متحجر می‌سوزد، افزود: همه ما باید برای دنیای اسلام تلاش کنیم تا داعش را که چهره دنیای اسلام را مشوش کرده از بین برود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند. اما با این وجود ناراحت نیستم چون آدم کینه‌ای نیستم.

دریافت 45 MB

       

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند