Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مردی که اقدام به ربودن دختر 10 ساله در میاندرود کرده بود، زندان رفت .دادستان عمومی و انقلاب میاندرود از شناسایی و دستگیری رباینده کودک 10 ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: نامبرده به زندان معرفی شده است.

حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی اظهار کرد: بر اساس گزارش ماموران و دریافت شکایتی مبنی بر یک فقره آدم ربایی از سوی اشخاص ناشناس در شهرستان میاندرود، پرونده به یکی از شعب دادسرای شهرستان ارجاع و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به ربوده شدن دختر بچه‌ای 10 ساله به هویت «ی.ح» دستورات قضایی لازم با قید فوریت صادر و مردی به هویت «ح.خ» 31 ساله در شهرستان میاندرود شناسایی و دستگیر شد.دادستان عمومی و انقلاب میاندرود با اشاره به اینکه متهم پس از چند ساعت آزار و سرقت گوشواره دختر بچه، اقدام به رها کردن کودک کرده است، افزود: پس از انجام تحقیقات و بازسازی صحنه وقوع جرم، متهم با توجه به سابقه دار بودن به اتهام آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.وی با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور قرار جلب به دادرسی، آماده رسیدگی در دادگاه کیفری است.


منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی و قدرت نمایی با اسلحه توسط راننده سواری پژو در محور مواصلاتی شیراز - فسا، بلافاصله ماموران به محل مذکور اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند پس از لحظاتی تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف و متهم را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در کارنامه کیفری متهم سوابق متعددی وجود دارد، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه، قدرت نمایی در برابر راننده سواری پراید بوده که قصد سبقت از آن را داشته است.

سرهنگ آراوند از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و تحویل متهم پس از سیر مراحل قانونی به زندان اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی، خط قرمز پلیس است که در مسیر تحقق این هدف مقدس، مماشات نکرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...