Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


سنندج - شماری از متقاضیان مسکن مهر ساعتی قبل از ورود وزیر راه و شهرسازی به فرودگاه سنندج، به این محل مراجعه کرده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در حالی که وزیر راه و شهرسازی تا دقایقی دیگر وارد فرودگاه سنندج می شود که شماری از متقاضیان مسکن مهر با در دست داشتن پلاکاردهای به مقابل درب فرودگاه سنندج آمده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه گرفتن عکس از تجمع این افراد به عکاسان داده نشد ولی به اصرار خبرنگاران فردی به عنوان نماینده این افراد معترض به میان خبرنگاران آمده و به بیان موارد اعتراضشان پرداخت.

سیروان شکراللهی، به عنوان نماینده متقاضیان مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران به خبرنگاران گفت: چند بلوک از واحدهای مسکن مهر متعلق به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است ولی متاسفانه در ساخت این واحدها هیچ توجهی به وضعیت این افراد نشده است و آنها توانایی پرداخت اقساط را ندارند.

وی عنوان کرد: اگر این واحدها را به موقع در سال ۹۱ به ما تحویل می دادند سود مشارکت را شامل نمی شد ولی متاسفانه اکنون هر کدام از ما باید ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان سود مشارکت را هم پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: میزان وام این واحدها از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ و بعد ۳۸ میلیون افزایش پیدا کرده است ولی متاسفانه وضعیت ما برای تحویل این مسکن ها مشخص نیست.

وی گفت: با احتساب سود مشارکت در طول ۱۵ سال آینده ما باید ماهانه ۵۵۳ هزار تومان پرداخت کنیم و این میزان در توان بیشتر متقاضیان نیست.

وی بیان کرد: سود مشارکت قصور پیمانکار و مسولان اداره کل راه و شهرسازی بوده لذا ما درخواست حذف آن را داریم.

متاسفانه چند واحد را به متقاضیان تحویل دادند در حالی که هیچ امکانات و خدماتی هم چون آب، برق و گاز را ندارد و در کل امکان سکونت در آنها وجود ندارد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد