Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آمریکا تصمیم مسکو مبنی بر کاهش صدها نفر از دیپلمات‌های آمریکایی از روسیه را یک اقدام نامطلوب و تاسف برانگیز خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا تعداد دقیق دیپلمات‌های آمریکایی و دیگر مسئولان این کشور مقیم روسیه را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد این رقم حدود ۴۰۰ نفر است که برخی از خانواده‌هایشان با پاسپورت دیپلماتیک با آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: پیامدهای گام روسیه و نحوه پاسخ‌گویی به آن را بررسی می‌کند.

تعداد کارکنان نمایندگی‌های دیپلماتیک مختلف آمریکا در سراسر روسیه بیش از ۱۰۰۰ نفر است اما در سفارت این کشور در مسکو و کنسولگری‌ها بیشتر کارکنان محلی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند

پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی به علت حوادث قبل از جنگ غزه، از سوی آمریکل ناقض حقوق بشر شناخته شدند.

به گزارش میزان، طبق گزارش تایمز اسرائیل و بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا پنج واحد از ارتش اسرائیل مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه شناخته شدند.

بر این اساس حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه است.

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این راستا مدعی شده است که چهار واحد از آن‌ها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگو‌ها در اینباره ادامه دارد.

گفتنی است این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است.  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد