Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،خدام حرم رضوی از کاروان زیر سایه خورشید با حضور در مسکن مهر و شاهزاده سلیمان و اسحاق علیهما السلام از فرزندان موسی بن جعفر علیه السلام در شهر مشکات کاشان پرچم گردانی این دو منطقه را متبرک و معطر کردند. خدام حرم رضوی ابتدا با حضور در امامزاده شهر مشکات و آیین استقبال مردم شهر از آنها در این امامزاده صحنه هایی از عشق و دلدادگی و ارادت مردمان صمیمی و ولایی این شهر را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب کاروان زیر سایه خورشید با پرچم سبز رضوی در بدو ورود بهآستان امامزادگان شهر مشکات در وسطشهروندان مشکاتی با لاله های قرمز منقش به یا امام رضا در دست همچون نگینی سبز در حلقه لاله های سرخ خودنمایی کرد. خدام حرم رضوی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در این امامزاده ابتدا بالاترین مراتب تجلیل و ضیافت نور را از مردان بی ادعا و عرش نشینان فرشی درخشاندند. شهروندان مشکاتی با قرایت صلوات خاصه توسط محسن ضیایی دربان کشیک سوم خادم حرم رضوی، استلام پرچم و سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین نورانی به در کنار مرقد باصفای برادران امام رضا علیه السلام به اوج شعر و شعور رضوی رسیدند شراب طهور بصیرت و معرفت را در جان ریختند. کاروان زیر سایه خورشید با اهدای نمک تبرکی حرم رضوی به مشکاتی ها برای حضور در شهرک خاتم الانبیا مسکن مهر کاشان شهر بندگان خوب خدا را ترک و راهی دیار دارالمومنین شد. سفیران رضوی پس ورود به مسکن مهر وارد مسجد شهرک شدند و با پرچم حرم مطهر رضوی نمازگزاران را پس از درک فضیلت نماز جماعت مغرب و عشا مهر قبولی صلات را صحیفه دل نمازگزاران زدند. آفتاب مهر و محبت کاروان زیر سایه خورشید شامگاه یکشنبه هشتم مرداد با نور صلوات خاصه امام رضا و مولودی خواني محسن ضيايي دربان کشیک سوم خادم حرم رضوی بر جان و دل اهالی مسکن مهر تابید و جان و دلشان را عطر و صفا داد. برکت سخنان حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان زیر سایه خورشید برای نمازگزاران و اجرای مسابقه قرآنی برای کودکان دختر چادری زیر 10 سال و پسر بچه ها در این سن با اهدای کتاب "سعید چندانی"( سرنوشت شهید سعید چندانی،کودک شیعه شده اهل تسنن شفایافته امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در جمکران و مدفون در حرم امام رضا علیه السلام) به آنها فضایی صمیمانه و پر شور و نشاط معنوی را ایجاد کرد. کاروان زیر سایه خورشید مهرانه حضور خود در مسکن مهر کاشان را با اهدای نمک تبرکی حرم رضوی و تبرک اهالی این شهرک به پرچم سبز ترین خاطره هشتمین روز تابستانی را ثبت کرد. شایان ذکر است:کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم، محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند. انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا

(عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا

دیگر خبرها

  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم