Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب‌رئیس هیئت بولینگ استان البرز گفت: هیئت بولینگ استان البرز در نظر دارد که در شهریورماه سال جاری مسابقات چند جانبه بیلیارد بانوان را با دعوت از استان‌های همجوار برگزار کند.

راحله حیدرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به فعالیت‌های هیئت بولینگ از ابتدای سال‌جاری اظهار داشت: هیئت بولینگ استان البرز از ابتدای سال جاری میزبان 4 برنامه کشوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس هیئت بولینگ استان البرز با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری نهمین رنکینگ کشوری بانوان در استان البرز برگزار شد، ادامه داد: در این رنکینگ 19 نفر حضور داشتند که از استان البرز مریم ابراهیمی به مقام دوم رسید.

وی با اشاره به اینکه هیئت بولینگ البرز در 13 اردبیهشت ماه سال جاری میزبان مجمع عمومی نواب رئیس کل کشور بوده است، بیان کرد: در این مجمع 30 نفر از کل کشور حضور داشتند.

حیدرنژاد با بیان اینکه اردوی تیم ملی اسنوکر بانوان در در 8 الی 12 اردیبهشت ماه سال در استان البرز برگزار شد، اضافه کرد: 10 نفر از اعضا تیم ملی در این اردو شرکت داشتند که 3 نفر از آن‌ها متعلق به استان البرز بودند.

وی با اشاره به اینکه از 12 الی 15 تیرماه سال جاری هیئت بولینگ استان البرز میزبان اردوی مسابقات تیم ملی پاکت بیلیارد و اسنوکر بانوان بوده است، خاطرنشان کرد: این مسابقات در شهریور ماه سال جاری در یکی از کشورهای آسیایی برگزار می‌شود که 2 نفر از استان البرز حضور خواهند داشت.

نایب‌رئیس هیئت بولینگ استان البرز با بیان اینکه هیئت بولینگ استان البرز در نظر دارد که در شهریور ماه سال جاری مسابقات چند جانبه بیلیارد بانوان را با دعوت از استان‌های همجوار برگزار کند، افزود: استان البرز آمادگی میزبانی یکی از رنکینگ‌های مسابقات کشوری در بخش آقایان را دارد.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز