Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی پیش از اعزام به مسابقات آسیایی قزاقستان بیان کرد:مسابقات آسیایی اهداف پروازی از 12 مرداد ماه به میزبانی آستانه قزاقستان آغاز می شود که در این رقابت ها 191 ورزشکار از 18 کشور آسیایی حضور دارند. تیم ملی اهداف پروازی در رشته ها تراپ و اسکیت با 10 تیرانداز فردا به این مسابقات اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در ادامه گفت: تیم ملی اهداف پروازی پس از 2 سال به یک رویداد برون مرزی اعزام می شود و طی این مدت ملی پوشان در هیچ مسابقه ای شرکت نکردند. امیدوارم تیراندازان مسابقات آسیایی را با کسب مدال به پایان برسانند.

اوادامه داد: تیراندازان آسیایی مهم ترین رقبای ما در عرصه های بین المللی هستند که تجربه حضور در مسابقات جهانی متعددی را دارند حتی برخی از آنها عنوان دار مقام های المپیک هستند و مدال المپیک را در کارنامه دارند با وجود این مسابقات قزاقستان برای تیراندازان ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی افزود: پس از رقابت های قزاقستان، رقابت های تیراندازی مسکو را در پیش داریم امیدوارم با اعزام تیراندازان به این 2 مسابقه بدنه اصلی تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شود تا بتوانیم در این رویداد مهم به مدال دست پیدا کنیم.

تیم اهداف پروازی دگرگون شده است

عبدالمحمدی در پاسخ به این سوال که چه تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایحاد شده است تصریح کرد:تیم ملی اهداف پروازی دگرگون شده است و با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها در مسابقات قزاقستان شرکت می کنیم تا برنامه ریزی که برای کسب سهمیه المپیک 2020 انجام دادیم با اعزام ورزشکاران به این رقابت ها عملی شود.

اودر پاسخ به این سوال که آیا تیم اهداف پروازی شانس کسب مدال در مسابقات آسیایی قزاقستان را دارد گفت: تیراندازان اهداف پروازی آسیا جزء برترین تیراندازان جهانی هستند و ملی پوشان کار سختی در این مسابقه خواهند داشت اما با توجه به توانایی که ورزشکاران دارند رسیدن به مدال دور از دسترس نیست.

تیراندازان به مدت 2سال در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکردند

عبدالمحمدی ادامه داد:کسب مدال و موفقیت در مسابقات برون مرزی بستگی به تمرینات و برنامه ریزی بلند مدت دارد. متاسفنانه تیم ملی اهداف پروازی طی 2 سال اخیر در هیچ رویداد بین المللی شرکت نکرد و حتی شرایط لازم برای برگزاری اردو بلندمدت نداشتیم. با وجود این نباید انتظار داشت که ورزشکاران در مقابل حریفان قدرتمند خود مدال کسب کنند هر چند با هدف کسب بهترین نتیجه و مدال در این رقابت ها شرکت می کنیم.

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در ادامه افزود: در سال 94 تا کنون از نظر تامین مهمات در مضیقه بودیم و امکانات لازم برای برگزای اردو پیوسته نداشتیم خوشبختانه در طول 2 ماهی که فدراسیون برای ورزشکاران اهداف پروازی اردو برگزار کرد بخشی از مشکلات برطرف شد و ملی پوشان به آمادگی لازم رسیدند. امیدورام تیراندازان رکوردهایی را که در تمرینات می زدند در روز مسابقه تکرار کنند.

اودر پایان درباره ریاست دادگر در فدراسیون تیراندازی خاطر نشان کرد: دادگر سال ها در عرصه ورزشی کشور فعالیت کرده است و شناختی خوبی از مسائل ورزشی دارد. امیدوارم مسئولان از فدراسیون حمایت کنند تا مشکلات فدراسیون به حداقل برسد.

انتهای پیام/

اعزام تیراندازان ایرانی به مسابقات آسیایی قراقستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی

نمایندگان المپیکی ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی زنان نوزدهم و سی و ششم شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو، دختران ایران در مرحله مقدماتی تفنگ بادی در کنار ۹۷ تیرانداز رقابت کردند اما از رسیدن به فینال این ماده بازماندند.

در پایان مرحله مقدماتی فاطمه امینی تیرانداز المپیکی با رکورد ۶۲۹.۸ در رده نوزدهم قرار گرفت. نجمه خدمتی با رکورد ۶۲۹.۵ در رده بیست و سوم ایستاد و شرمینه چهل‌امیرانی دیگر نماینده المپیکی ایران با رکورد ۶۲۸.۱ در رده سی و ششم ایستاد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند. در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم