Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان،سر لشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه ستاد کل نیرو های مسلح که در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت بیان داشت: لازم می دانم از تلاش های تک تک شما مدیران و فرماندهان ، سربازان و همه عزیزانی که در امنیت استان فعالیت می کنند و امنیت را برای استان به ارمغان آورده اند تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر باقری با اشاره به شرایط خاص زمانی و مکانی کشور افزود: در شرایطی هستیم که دشمنان احساس شکست و عقب ماندگی دارند و تلاش دارند به امنیت کشور و مردم لطمه وارد کنند و منطقه سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت خاص و دوری از مرکز و جفرافیای طولانی و تنوعات قومی و قبیله ای همیشه مورد تهدید و طمع دشمنان بوده است.


این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: مردم شریف استان با همه کاستی ها و معیشت جزء مرزداران قدیمی ایران بزرگ، متدین و مردمی هستند که پای نظام و رهبری ایستاده اند و حامی این مردم و نیروی انتظامی و مرزبانی هستند که با تلاش های شبانه روزی امنیت استان را ثابت و پایدار کرده اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: واقعیت این است که کشور ما چه به لحاظ طبیعی و چه به لحاظ انسانی دارای امتیازات خدا دادی است و با برنامه ریزی خوب و دقیق خواهیم توانست کشور را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه ببریم و مسئولان باید با تمام توان پشتیبان ولایت فقیه باشند و تلاش کنند.


سر لشکر باقری، ستاد کل نیروهای مسلح را یک ستاد و نهاد سیاستگذاردانست و بیان کرد: ما بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری و طراحی های کلان کشور نیروهای مسلح را اداره می کنیم و بسیاری از مسائل و معضلات مطرح شده از سوی مسئولان استانی را مورد توجه و بررسی قرار داده تا در حد امکان در حل مشکلات به یاری شما بشتابیم .

این مقام ارشد نظامی یکی از مسائل و مشکلات را آموزش کارکنان انتظامی و مرزبانی دانست و گفت: آموزش یکی از مسائلی است که در درون نیروی انتظامی قابل حل است و باید از جهت کیفیت آموزش ، توانایی و قدرت فرماندهی و بهره وری نیروی انسانی بهتر باشیم و آموزش افراد را در آموزشگاه ها با جدیت و اهتمام بیشتری انجام دهیم.


سرلشکر باقری تصریح کرد: یک فرمانده خوب و مدیر مقتدر، باید به امکانات درون سازمان و موجودی خود تکیه کند و به حل مشکلات بپردازد و با استفاده از ظرفیت ها و استعداد ها ماموریت های محوله را به درستی انجام دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ماموریت تخصصی در این سرزمین خاص و عملیاتی را نیازمند نیروهای انسانی باثبات دانست و افزود: نوع ماموریت های نیروی انسانی و مرزبانی با آموزش های تخصصی متناسب با ماموریت ها و عملیاتی های منطقه تربیت و آماده شوند و این ثبات نیز وجود داشته باشد.

سر لشکر باقری در پایان گفت: دوستان ما در انتظامی و مرزبانی باید مطمئن باشند که اینجانب در ستاد کل نیروهای مسلح و در شرف یابی خدمت مقام معظم رهبری دائما پیگیر مسائل و مشکلات منطقه جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان هستیم.

در ادامه این جلسه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اساسی ترین راهبرد انتظامی استان را اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا خواند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ما سعی کردیم در اقدامات خود، فرامین مقام معظم راهبری را به عنوان محور برنامه ها قرار دهیم و از سوی دیگر با تعامل، همدلی، وحدت و برادری با همه دستگاه ها ماموریت ها را انجام دهیم.


این مقام ارشد انتظامی توجه به مدیریت جهادی را از دیگر راهبرد های مهم نیروی انتظامی استان خواند و بیان داشت: با توجه به رویکرد جهادی و استفاده از اقدامات آفندی وقوع جرایم را کاهش و میزان کشفیات را افزایش دهیم و نیروی انتظامی در استان، نیرویی آفندی و توانمند است.


سردار رحیمی، انسان محوری در درون سازمان و مردم محوری و جامعه محوری در برون سازمان را راهبرد های اجرایی پلیس خواند و گفت: با گسترش این رویکرد در مجموعه نیروی انتظامی ، ضمن افزایش میزان عملکرد نیروی انتظامی، مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی ارتقاء یافته است.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه ویژه به اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت ها، گفت: رویکرد ما در اجرای ماموریت ها، توجه 90 درصدی بر کار اطلاعاتی و 10 درصدی بر حوزه عملیات می باشد.


این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: توجه به صیانت کارکنان یکی دیگر از موضوعات مهم می باشد و در طول سه سال گذشته هر سال میزان تخلفات کارکنان کمتر شد.


سردار رحیمی در حوزه اقدامات پیشگیری بیان داشت:کاهش حداکثری بین وقوع و کشف جرایم در حوزه پیشگیری و تمرکز به کشف جرایم و دستگیری مجرمان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان بوده به گونه ای که ما توانسته ام کشف 51 درصدی جرایم را به بالای 90 درصد ارتقاء و میزان کشفیات مواد مخدر را از 41 تن به 122 تن برسانیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است