Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان گفت: طرح ضیافت اندیشه از ۹ تا ۳۱ مرداد در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از روز دوشنبه 9 مرداد آغاز شده و تا سه شنبه 31 مرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به عناوین این طرح افزود: روز نخست اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان با آیت‌الله نمازی دیدار داشته و جلسه پرسش و پاسخ با ریاست دانشگاه علوم پزشکی نیز در این روز برگزار میشود.

شاه فضل خاطرنشان کرد: روز دهم با عنوان مدیریت اسلامی، مسئول موسسه مدیریت اسلامی، حجت الاسلام قوامی سخنرانی داشته و در روز 16 مرداد تحت عنوان فضای مجازی و سواد رسانه‌ای یکی از کارشناسان ارشد مدیریت فرهنگی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در روز 17 مرداد تحت عنوان بررسی مسائل خاورمیانه هادی محمدی، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در قالب طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ایراد سخنرانی می‌پردازند، تصریح کرد: از 23 تا 31 مرداد برنامه‌ها به دو گروه تقسیم بندی می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: در گروه اول تحت عنوان غرب شناسی حجت‌الاسلام قائمی نیاعضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

شاه فضل بیان کرد: در گروه دوم تحت عنوان سبک زندگی کاظم‌زاده عطوفی یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به ایراد سخنرانی پرداخته و در طول دوره دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، اردوی زیارتی قم و جمکران و مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ نفر در استان کردستان به علت خوردن قارچ سمی فصلی دچار مسمومیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزام بیدارپور اظهار کرد: ۱۰ نفر (از ابتدای سال جاری تاکنون) در شهرستان‌های بیجار، سقز و مریوان به علت خوردن قارچ سمی فصلی مسموم شده‌اند.

وی با بیان اینکه به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که بسیاری از آن‌ها سمی هستند، افزود: برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه قارچ‌های سمی بسیار شبیه قارچ‌های خوراکی هستند و به‌ظاهر تفاوتی با آن‌ها ندارند و معمولاً غیرقابل شناسایی هستند، خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل برای تشخیص سمی نبودن قارچ‌ها تشخیص آزمایشگاهی است.

بیدارپور تصریح کرد: سم قارچ خوراکی فاقد پادزهر است و تنها می‌توان با مصرف نکردن از ورود آن به بدن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین پنج تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هرچه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود.

کد خبر 748429

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی