Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حامی که در کارنامه هنری‌اش سابقه همکاری با زنده یاد بابک بیات وناصر چشم آذر را دارد، در کنسرت پیش روی خود آثاری از جمله " یک لحظه عاشق شو" را در پایتخت روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، حامی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین سری اجراهای صحنه‌ای خود در سیزدهمین شب از مرداد ماه روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند در کنسرت تابستانی خود مجموعه‌ای از آثار پرطرفدارش را روی صحنه می‌برد که بیشتر این آثار از آلبوم‌های حامی انتخاب می‌شوند.

حامی این روزها آلبوم جدیدی را در دست تولید دارد و با اتمام مراحل ساخت ملودی، تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را روانه بازار می کند.

یکی از پرطرفدارترین آلبوم‌های منتشر شده از حامی، " یک لحظه عاشق شو" نام دارد که از 11 قطعه تشکیل شده است.

قطعه‌های این آلبوم را " یک لحظه عاشق شو" ، "گلایه‌ای نمی‌کنم"، "تقویم دست خودم نیست"، "خواب سیاه"، "با من حرف بزن"، "تماشایی"، "همچون سرو"، "دیوانگی"، "پرواز ممنوع "و "طلایه دار" تشکیل داده‌اند.

حامی در آلبوم " یک لحظه عاشق شو" قطعه "پرواز ممنوع" را به صورت دو صدایی با نیما مسیحا اجرا کرده است. در کارنامه هنری حامی سابقه همکاری با هنرمندان برجسته‌ای همچون زنده یاد بابک بیات و ناصر چشم آذر دیده می شود و این اساتید عرصه موسیقی، این خواننده پاپ را در زمره بهترین و کارآشناترین هنرمندان عرصه موسیقی قلمداد می‌کنند.

یکی از تک قطعه‌های پرطرفدار حامی، " غزل" نام دارد که ناصر چشم آذر آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته و هر مرتبه اجرای آن در کنسرت‌های حامی با استقبال ویژه‌ای از سوی هواداران این هنرمند رو به رو می شود.

حامی 13 مرداد ساعت 19:00 در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه تعهد استان خوزستان در طول چهار سال، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی است، بیان کرد: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین الشرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، سایر ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار شده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تأیید شده در خوزستان تأمین می‌شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

بیات منش در ادامه به موضوع مساکن مهر خوزستان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت همه سایت‌های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه‌کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

کد خبر 6080885

دیگر خبرها

  • طنین انداز شدن نوای دف در روستای پالنگان
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت