Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان همواره مورد طمع دشمنان بوده، گفت: در شرایطی هستیم که دشمنان احساس شکست و عقب ماندگی دارند و تلاش دارند به امنیت کشور و مردم لطمه وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انظامی سیستان و بلوچستان، سرلشکر محمد باقری در جلسه ستادکل نیروهای مسلح که در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: لازم می‌دانم از تلاش‌های تک تک شما مدیران و فرماندهان، سربازان و همه عزیزانی که در امنیت استان فعالیت می‌کنند و امنیت را برای استان به ارمغان آورده‌اند تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح با اشاره به شرایط خاص زمانی و مکانی کشور، افزود: در شرایطی هستیم که دشمنان احساس شکست و عقب ماندگی دارند و تلاش دارند به امنیت کشور و مردم لطمه وارد کنند و منطقه سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت خاص و دوری از مرکز و جفرافیای طولانی و تنوعات قومی و قبیله‌ای، همیشه مورد تهدید و طمع دشمنان بوده است.

وی تصریح کرد: مردم شریف استان با همه کاستی‌ها و معیشت جزو مرزداران قدیمی ایران بزرگ، متدین و مردمی هستند که پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و حامی این مردم و نیروی انتظامی و مرزبانی هستند که با تلاش‌های شبانه‌روزی امنیت استان را ثابت و پایدار کرده‌اند.

رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح اظهار داشت: واقعیت این است که کشور ما چه به‌لحاظ طبیعی و چه به‌لحاظ انسانی دارای امتیازات خدادادی است و با برنامه‌ریزی خوب و دقیق خواهیم توانست کشور را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه ببریم و مسئولان باید با تمام توان پشتیبان ولایت فقیه باشند و تلاش کنند.

سرلشکر باقری، ستاد‌کل نیروهای مسلح را یک ستاد و نهاد سیاست‌گذار دانست و بیان کرد: ما بر‌اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و طراحی‌های کلان کشور نیروهای مسلح را اداره می‌کنیم و بسیاری از مسائل و معضلات مطرح شده از سوی مسئولان استانی را مورد توجه و بررسی قرار داده تا در حد امکان در حل مشکلات به یاری شما بشتابیم.

وی یکی از مسائل و مشکلات را آموزش کارکنان انتظامی و مرزبانی دانست و گفت: آموزش یکی از مسائلی است که در درون نیروی انتظامی قابل حل است و باید از جهت کیفیت آموزش، توانایی و قدرت فرماندهی و بهره‌وری نیروی انسانی بهتر باشیم و آموزش افراد را در آموزشگاه‌ها با جدیت و اهتمام بیشتری انجام دهیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: یک فرمانده خوب و مدیر مقتدر، باید به امکانات درون سازمان و موجودی خود تکیه کند و به حل مشکلات بپردازد و با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادها ماموریت‌های محوله را به درستی انجام دهد.

رئیس ستاد‌کل نیروهای مسلح ماموریت تخصصی در این سرزمین خاص و عملیاتی را نیازمند نیروهای انسانی باثبات دانست و افزود: نوع ماموریت‌های نیروی انسانی و مرزبانی با آموزش‌های تخصصی متناسب با ماموریت‌ها و عملیاتی‌های منطقه تربیت و آماده شوند و این ثبات نیز وجود داشته باشد.

سرلشکر باقری خاطر‌نشان کرد: دوستان ما در انتظامی و مرزبانی باید مطمئن باشند که اینجانب در ستاد‌کل نیروهای مسلح و در شرف‌یابی خدمت مقام معظم رهبری دائما پیگیر مسائل و مشکلات منطقه جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اساسی‌ترین راهبرد انتظامی استان را اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا خواند و افزود: ما سعی کردیم در اقدامات خود، فرامین مقام معظم راهبری را به‌عنوان محور برنامه‌ها قرار دهیم و از سوی دیگر با تعامل، همدلی، وحدت و برادری با همه دستگاه‌ها ماموریت‌ها را انجام دهیم.

وی توجه به مدیریت جهادی را از دیگر راهبردهای مهم نیروی انتظامی استان خواند و بیان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و استفاده از اقدامات آفندی وقوع جرایم را کاهش و میزان کشفیات را افزایش دهیم و نیروی انتظامی در استان، نیرویی آفندی و توانمند است.

رحیمی، انسان‌محوری در درون سازمان و مردم‌محوری و جامعه‌محوری در برون‌سازمان را راهبرد‌های اجرایی پلیس خواند و گفت: با گسترش این رویکرد در مجموعه نیروی انتظامی، ضمن افزایش میزان عملکرد نیروی انتظامی، مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی ارتقا یافته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه ویژه به اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت‌ها، گفت: رویکرد ما در اجرای ماموریت‌ها، توجه 90 درصدی بر کار اطلاعاتی و 10 درصدی بر حوزه عملیات است. توجه به صیانت کارکنان یکی دیگر از موضوعات مهم است و در 3 سال گذشته هر سال میزان تخلفات کارکنان کمتر شد.

رحیمی در حوزه اقدامات پیشگیری بیان کرد: کاهش حداکثری بین وقوع و کشف جرائم در حوزه پیشگیری و تمرکز به کشف جرایم و دستگیری مجرمان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان بوده به‌گونه‌ای که ما توانسته‌ایم کشف 51 درصدی جرائم را به بالای 90 درصد ارتقاء داده و میزان کشفیات مواد مخدر را از 41 تن به 122 تن برسانیم.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است