Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید به رزومه پرحاشیه مدیر آب و فاضلاب روستائی قاین , کپی کردن یادداشت را هم اضافه کرد که از یک جهت ضعف دانش و داشته های فردی عیدی را نشان میدهد و از آن بدتر تمایل او به اینکه یادداشت و قدرت تحلیل و اندیشه دیگران را به نام خود ثبت کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان , مدیران دولتی سعی می کنند با خودنمائی در رسانه ها و نشریات محلی و استانی نام و نشانی برای خود دست و پا کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه ها و نشریات با درج مصاحبه های سفارشی یا رپرتاژی یا تهیه گزارش با عکس های شیک از برنامه های اجرائی و عملکرد دستگاه و اداره مورد نظر در تلاش هستند تا نظر این مدیران دولتی را تامین کنند .

اما همه اصحاب رسانه می دانند وزن برخی قالب ها در مقایسه با سایر فرم های خبری مانند گزارش و مصاحبه دارای وزن بیشتری است . مثلا یادداشت نویسی یک قالب مهم و تاثیرگذاراست که با استنباط از اندیشه و داشته های فرد نوشته شده که در آن نسبت به یک مورد خاص موضع گیری خاصی می کند. بنابراین بسیاری قالب یادداشت و مقاله را نسبت به سایر فرم و شکل های خبری موثرتر می دانند .

شاید از همین جهت باشد که مدیران دولتی برای ارائه یادداشت به رسانه ها و نشریات بی میل نیستند تا شاید نوع دید و اندیشه خود را راجع به موضوعی خاص به مردم و مخاطبان عرضه کنند .

بنابراین گهگاهی شاهد یادداشت های برخی مدیران دولتی در نشریات و خبرگزاریهای محلی هستیم .

در آخرین شماره ( شماره 166 – 4 مرداد ماه 1396 ) هفته نامه محلی طنین قاینات که با رویکردی دولتی به موضوعات شهرستان قاین می نگرد یادداشتی را با عنوان ضرورت هایی برای اداره یک شهر توسعه محور چاپ کرده است که نام نگارنده آن را مهندس محمدرضا عیدی ذکر کرده است .

نکته جالب ماجرا اینجاست که این یادداشت دقیقا کپی برداری ( بدون هیچ کم و کاستی ) از متن یادداشتی دیگر است که توسط شخصی دیگر در روزنامه ای دیگر در حدودا 20 روز پیش از این چاپ شده است .

دقیقا همین یادداشت با همین عنوان ضرورت هایی برای اداره یک شهر توسعه محور در روزنامه خراسان رضوی شماره 3606 روز 15 تیر 1396 در صفحه آخر چاپ شده که نگارنده آن جواد وحدتی فر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خراسان رضوی است .

کاملا مشخص است که عیدی مسئول آب و فاضلاب روستائی شهرستان قاین برای درج یادداشتی به نام خود , در واقع یادداشت دیگری را از شخص دیگری دزدیده است و سپس نابخردانه آن را به نام خود در یک نشریه محلی دیگر ثبت کرده است .

البته عیدی که مدیر نور چشمی هروی نماینده قبلی مجلس در قاین بوده و با فشار او به جای مهندسی دانشی پور مدیر قبلی آب و فاضلاب روستائی قاین بر سر کار آمده از همان روز های انتصابش ، گپ و گفت بر سر چگونگی به دست آوردن چنین مسئولیتی و نوع عملکردش در بین مردم و رسانه ها و شبکه های اجتماعی همیشه بر قرار بوده است .

دانشی پور در مصاحبه با سایت خاورستان در تاریخ 20/2/94 پرده از عزل خود با فشار سیاسی هروی نماینده وقت مجلس شورای اسلامی برداشته و می گوید : در تاریخ سوم اردیبهشت سال گذشته به عنوان امور برتر در سطح کشور انتخاب شده و لوح تقدیر از وزیر دریافت کردم اما آقای دکتر هروی، نماینده مردم قاین در مجلس به دنبال عزل من و گذاشتن مهره‌ای از خود در این سمت هستند. آقایی که به جای من می آید طرفدار آقای هروی است، اما بنده آن طور که شاید و باید طرفدار ایشان (هروی ) نیستم. بنده مدرک ارشد مدیریت دارم اما فرد در نظر گرفته شده دارای مدرک فوق دیپلم است. ( متن مصاحبه را از اینجا بخوانید )

چند روز پس از این مصاحبه تودیع و معارفه مهندس دانشی پور برگزار شد و فرد جدید فوق دیپلمی که طرفدار هروی است که همان عیدی باشد مسئول اداره آب و فاضلاب روستائی قاین شد .

البته عیدی هم برای هروی کم نگذاشت . حمایت های او از هروی در اثنای انتخابات بر کسی پوشیده نیست و البته عکس ذیل در جلسه خداحافظی هروی با مردم قاین در مسجد جامع این شهر که با شعارهای تندی بر علیه مخالفان هروی صورت گرفت گویای همه چیز است .

البته حاشیه های این فرد پس از هروی هم تمام نشد . مشکلات مردم روستاها در خصوص آب و فاضلاب روستائی تقریبا جز مشکلاتی بود که هر ماهه به گوش رسانه ها می رسید . مشکلات آبداران روستاهای قاین قصه ای است که سر دراز دارد و ....

تاوان ضعف مدیریت و عملکرد عیدی به عنوان مدیر آب و فاضلاب روستائی قاین به واسطه سیاسی کاری هروی را مردم تحمل می کردند .

و البته این بار شاهکار جدید مدیر آب و فاضلاب روستائی قاین رقم خورد .

باید به این رزومه پرحاشیه , دزدی یادداشت را هم اضافه کرد که از یک جهت ضعف دانش و داشته های فردی عیدی را نشان میدهد و از آن بدتر تمایل او به اینکه یادداشت و قدرت تحلیل و اندیشه دیگران را به نام خود ثبت کند .

تا کی باید همیشه رنگ و منش سیاسی جای شایسته سالاری را بگیرد و البته هزینه این معامله را باید مردم بپردازند ؟

در این مصداق خاص جواب این سوال را باید دولتی ها و البته هروی به عنوان حامی عیدی بدهند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: :در سال جاری مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای استان ایلام ضمن تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تبریک روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات زیرساختی، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز فاصله زیادی با ایده آل‌ها داریم، افزود: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع فرسودگی شبکه آبرسانی داریم به گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی در فصل گرم با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: امید می‌رود با پشتیبانی شرکت آبفای کشور، حمایت‌های استاندار استان ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت آبفا گفت: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حال طراحی و اجرا است که امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد افتتاح پیش از موعد این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی حدود ۱۱ سال که در دست اجرا است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و مخازن احداث شده، و ففط احداث تصفیه‌خانه آب باقی مانده است، با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد، سال جاری شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان ۶۹ روستا در طرح آبرسانی قرار دارد که تاکنون کار آبرسانی به چهار روستا به انجام رسیده است، با اجرای کامل این پروژه‌ها مشکل کم‌آبی در روستاها برطرف خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه سقایی زائرین اباعبدالله (ع) افتخار مردم استان ایلام است، اضافه کرد: اداره آبفای شهرستان مهران جوابگوی آبرسانی برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی نخواهد بود و از طرفی برای اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب مهران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده است، اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ایلام و همچنین قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آبفای کشور در انتخاب وی، افزود: پیگیری برای اتمام پروژه‌ها در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مهم‌ترین برنامه کاری ما است.

کد خبر 749135

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند