Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرلشکر باقری در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکت و موهبت الهی بود که به یمن مجاهدت‌های امام راحل و مردم شریف به این کشور و این مردم هدیه شد و موجب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران بزرگ شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره مورد هجوم دشمنی استکبار و رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا شاکر هستیم که کشوری که روزی در داخل کشور خودش با دشمنان مبارزه می کرد، به لطف مجاهدت رزمندگان و ملت شریف به روزهایی رسیده که یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آنهایی که فرمایشات مقام معظم رهبری را بر چشم قرار داده و در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها در حال مبارزه هستند.

وی ادامه داد: بدون این جمهوری اسلامی ایران چشم داشتی به یک وجب از خاک کشوری داشته باشد، دشمنان از اقتدار آن به هراس افتاده اند و حکومت جعلی خود را در حال انحطاط می دانند.

سرلشکر باقری بیان کرد: علاقه به اهل بیت (ع) در بین اهل سنت کمتر از شیعیان نیست ما یکی هستیم ما یک خدا، یک اسلام و یک خدا داریم، احکام جزئی بین احکام اسلامی تفاوت دارد اما این تفاوت ها نسبت به آنچه باعث وحدت است، ناچیز است و این فهم و درک در مردم شیعه و سنی این استان است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: آنچه سبب ایجاد داعش شد، غفلت نسبت به این موضوع بود و استکبار جهانی اهل سنت را تحریک کرده و به جان شیعه انداخت اما در واقعیت در موصل و تکریت و جاهای دیگر شیعه و سنی باهم قربانی شدند.

این مسؤول ادامه داد: بر همه جهان اسلام روشن شده است که اقدامات تروریستی داعش یک پوشش ظاهری دارد که به نام اسلام است اما در واقعیت اینها یک جیره خوار هستند برای از بین بردن جهان اسلام.

وی گفت: استکبار جهانی می‌خواهد چهره رافت و مهربانی جهان اسلام را وارونه جلوه دهد، و یک چهره خشن از اسلام به دنیا معرفی کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: مردم سیستان و بلوچستان هدف و اولویت ها را درست شناخته اند با تمام مشکلات معیشتی که دارند پشتیبان نظام هستند، مسؤولان کشور هم خادم مردم هستند، و خدمت به ملت وظیفه تمام مدیران و مسؤولان است و باید شب و روز برای خدمت به مردم نداشته باشند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مسولان امنیتی جنوب شرق و سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانی، سپاه، بسیج، انتظامی و مرزنشینان و دریابانی برای حفاظت از امنیت موجود پای کار هستند.

سرلشکر باقری گفت: وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بهتر شده و مردم در حال فعالیت و اقدامات روزانه خود در مشاغل و خدمات مختلف هستند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تلاش برای تامین امنیت منطقه هستند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: حضور ما در این منطقه برای قدردانی از مسولان امنیتی بود، خداروشکر دوستانه ترین روابط بین مسئولان امنیتی و مردم و مرزنشینان است ما در حد امکان پشتیبانی از ارگانهای امنیتی را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند

رئیس شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه به اینکه طبق فرمان امام راحل(ره)، شوراها به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند، گفت: شوراها اولین خاک‌ریز مطالبات مردم هستند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی‌فراهانی ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: نهادهایی که با نفس قدسی حضرت امام(ره) تأسیس شدند موجب خیر برکت هستند.

وی با اشاره به اینکه اراده مردم در شوراها نقش اساسی دارد، مطرح کرد: تشکیل شوراها یک پایه و اساس اعتقادی و دینی دارد و از زمان تشکیل اتفاقات بسیار مطلوبی در شوراها رقم خورده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقاطعی دولت‌ها همکاری لازم در واگذاری امور به شوراها را نداشته‌اند، عنوان کرد: گردش مسئولیت‌ها می‌تواند در شوراها محقق شود و این اتفاق زمانی رقم می‌خورد که به شوراها بها داده شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحث شورایی جزو اعتقادات دینی ماست، خاطرنشان کرد: به همین منظور باید اقدامات بیشتری را به شوراها واگذار کنیم و نگرانی نسبت به بروز مشکلات نداشته باشیم.

امیرآبادی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر هر دوره شوراها قدرتمندتر شده‌اند، تصریح کرد: البته برخی تخلفات سبب شده است که نگاه مردم به شوراها تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه استان قم همواره سالم‌ترین شوراها را داشته است، یادآور شد: این اتفاق موجب مباهات برای تمام مسئولان استان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه زحمات مسئولان نظام باید برای مردم تبیین شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات، زحمات بسیاری کشیده است.

مسئولان با تصمیمات شوراها همراهی کنند

ماشاءالله سعادتمند ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم، برگزار شد، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دو شهرستان جعفرآباد و کهک به استان قم اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمان امام راحل(ره)، شوراها به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند، مطرح کرد: 10 اصل قانون اساسی نیز مرتبط با شوراهاست.

رئیس شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های یک منطقه باید توسط شوراها ریل‌گذاری شود، عنوان کرد: همچنین طبق قانون، نظارت نیز بر عهده شوراهاست.

وی با تأکید بر اینکه با تصمیمات شوراها نباید مخالفت شود و همه مسئولان باید با آن همراهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: انحلال شوراها نیز خارج از اراده شخصی است و تنها طبق قانون می‌توان شوراها را منحل کرد.

سعادتمند با بیان اینکه در راستای آموزش دهیاران و شوراها سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد، تصریح کرد: این آموزش‌ها موجب می‌شود که در مسیر خدمت‌رسانی خود کم‌تر دچار لغزش شویم. شوراها اولین خاک‌ریز مطالبات مردم هستند و مردم زمانی که مشکلی داشته باشند، ابتدا به شوراها مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای