Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@09:52:32 GMT

سخنان جنجالی نیمار: قطعاً می‌روم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۹۴۴۳

سخنان جنجالی نیمار: قطعاً می‌روم

ستاره برزیلی بارسلونا در اظهاراتی جنجالی ضمن افشاگری درباره رختکن این تیم، باشگاه بارسلونا را در مقایسه با باشگاه پاریسن ژرمن، یک باشگاه کوچک خواند. به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ «نیمار» فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در حال ترک کاتالان‌ها به مقصد پاریسن ژرمن فرانسه است. طبق اخبار و گزارشات روزهای اخیر، این نابغه ۲۵ ساله، باشگاه بارسلونا و حضور مسی را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا می‌داند و جو آبی‌ اناری‌ها را جوی بسیار نامطلوب و نامحترمانه توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، باشگاه بارسلونا را در مقایسه با باشگاه پاریسن ژرمن، یک باشگاه کوچک خواند. خطوط زیر، مربوط به گفتگوی بین یکی از هواداران بارسا و نیمار در کنفرانس خبری وی در تاریخ 24 جولای در برزیل است که حاوی نکات بسیار روشن‌کننده‌ای در مورد علت عزیمت این بازیکن از جمع کاتالان‌هاست:
- سلام نیمار. من یکی از طرفداران بارسلونا هستم و به زور خودم را به میان خبرنگاران وارد کردم.
* تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند وارد شوی. واقعا که.
- یک لحظه نخند. ۴۰ نفر عین من آن بیرون منتظرند که تو بگویی که از باشگاه نمی‌روی. پس بهتره پاسخ سوالاتم را بدهی. فکر می‌کنم لامبورگینی‌ات آن بیرون است. درسته؟ کافی است یک تماس تلفنی بگیرم و دوستانم بالای سر خودروی تو حاضر شوند. می‌گیری که چه می‌گویم؟ این همه راه از اسپانیا تا برزیل آمدیم تا تصمیم‌ات را عوض کنیم. خودت می‌دانی که پاریس یک مرداب برای تو است چرا که آن بازنده‌ها (اشاره به باشگاه پاریسن ژرمن) هیچوقت در لیگ قهرمانان اروپا به جایی نمی‌رسند. در این مورد چه حرفی داری که بزنی؟ دانلود اظهارات جنجالی نیمار درباره بارسلونا * بسیار خب. تو می‌توانی لامبورگینی من را خرد و نابود کنی. مدیران «پی اس جی» به من گفته‌اند که هفته‌ای یک لامبورگینی برایم می‌خرند. من فکر می‌کنم که تو به دنبال یک توضیحی. بسیار خب. واقعا ساده است. این راه دراز را آمدی تا مرا تهدید کنی پس خوب توجه کن که چه می‌گویم. خوب توجه کن چون که دیگر مرا چندان نخواهی دید. همانطور که پیشتر هم گفته‌ام، در بارسلونا مسی همه کاره است. هیچ کاری نمانده که برای شماره یک شدن انجام نداده باشم و دیگر حالم از این موضوع به هم می‌خورد. یک بار «دنی آلوز» به من گفت که «صادقانه به تو می‌گویم که بارسا را ترک کن. مسیر من را به دقت دنبال کن». وقتی او به یوونتوس رفت، دست‌انداختن‌های دم‌دستی رختکن برایم روشن‌تر شد. «سوآرز» کفش‌های اینیستا را می‌دزدید و او هم به ناچار کفش‌های جدید تهیه می‌کرد. مثلا در وقت ناهار «مسی» به من گفت که «ما داریم چیپس و لوبیا می‌خوریم». وقتی توجه می‌کردم، ناگهان می‌زد زیر خنده و می‌گفت «سالاد مرغه». این اصلا دست‌انداختن و شوخی خوبی نیست. دنی آلوز (که اخیرا به پی اس جی پیوسته) به من گفت که با دی‌ماریا و کاوانی شوخی‌ها داشته و یا مثلا در صورت «اونای امری» -مربی پی اس جی- کیک کاستارد کوبیده است. به این می‌گویند شوخی‌های واقعی. فصل گذشته را به خاطر می‌آورم. وقتی که با نتیجه ۶ بر یک پی اس جی را شکست دادیم و به آن خندیدیم. اما این قضیه دیگر تکرار نخواهد شد. چرا که بدون من، بارسلونا یک باشگاه کوچک است. پی اس جی، به من حق واقعی‌ام را می‌دهد. زندگی با ۳۰۰ هزار یورو در هفته. این است که می‌گویم که بارسا در مقایسه با پی اس جی، یک باشگاه کوچک است. و باید بگویم که متاسفم اما دارم بارسلونا را ترک می‌کنم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901396

دیگر خبرها

  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵