Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازبجنورد؛محمدحسین صالحیرییس کارخانه قند شیروانگفت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر فروش نمک به جای شکر خام به کارخانه قند شیروان منتشر شده بود که جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی باید به اطلاع برسانیم کارخانه قند شیروان طبق قراردادهایی که با شرکت های وارد کننده شکر خام می بندد فقط وظیفه تصفیه شکر های ارسالی از سوی این شرکت ها را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه انبار شکر خام بدلیل فعالیت کارخانه با ظرفیت بالا ، تقریبا خالی شده بود ، شکرهای خام آلوده به نمک وارده به شرکت در حد دو کامیون 25 تنی پس از تخلیه در انبار وارد مدار و چرخه تصفیه شدند که با اطلاع واحد فنی مبنی بر افت درصد خلوص شربت رقیق و غلیظ، موضوع مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد شکر خام وارد شده به چرخه آلوده به نمک بوده است.


صالحی اظهار کرد: پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله شکرهای خام آلوده به نمک از انبار تفکیک شدند و ظرفیت چرخه تولید و تصفیه شکر به مدت 24 ساعت کاهش یافت و خط تولید از طریق تزریق ملاس و شست وشو پاکسازی شد و فعالیت کارخانه به حالت عادی بازگشت.


رییس کارخانه قند شیروان با بیان اینکه موضوع شکرهای خام آلوده به نمک را سریعا به سایر کارخانه های قند کشور اعلام کردیم، گفت: در این راستا موضوع با فرماندهی انتظامی شیروان در میان گذاشته شد و دستور رسیدگی سریع به موضوع جهت دستگیری عوامل مرتبط صادر شد.


وی با بیان اینکه در گذشته موارد متعددی در کارخانه های کشور مشاهده شده که ماسه و ذرت به شکر های خام مخلوط کرده بودند افزود: با توجه به اعلام موضوع به کارخانه های کشور، یک مورد مشابه از کارخانه قند خوی گزارش شد که با تلاش و پیگیری فرماندهی انتظامی شیروان و پلیس آگاهی ، یکی از رانندگان در نزدیکی شهر خوی با بار آلوده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.


صالحی با تشکر از مجموعه نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان بابت پیگیری سریع و دقیق موضوع گفت: در حال حاضر 450 نفر بصورت مستقیم در کارخانه قند شیروان مشغول به فعالیت هستند که با آغاز بهره برداری چغندری این تعداد نیرو به بیش از 700 نفر افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ امیر سرتیپ رضا آذریان در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان گفت: اقتدار شهدا در تمامی جهان زبانزد است و این شهدا انقلاب را با دستور امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
وی افزود: نیرو‌های جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاع از آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند.
شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن بامداد ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در منطقه جنوب حلب سوریه در دفاع از حرم و حریم به شهادت رسید.
شهرستان شیروان ۶۳۸ شهید دارد.

{$sepehr_media_11040946_600_350 }

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم