Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: هر کجا که پدرم سرمربی‌ام بوده است، با من سخت‌گیرانه برخورد کرده است.

بهتاش میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی هفته اول تیمش با ذوب‌آهن و نتیجه‌ای که حاصل شد، گفت: بازی اول خوب بود، آن هم با وجود اینکه یکی دو بازیکن سیاه‌جامگان از لیگ دو به این تیم آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خیلی خوب توانستند در این سطح بازی کنند. ما در چند صحنه می‌توانستیم گل بزنیم، ولی نشد و روی سهل‌انگاری گل خوردیم.

وی درباره دیدار تیمش مقابل سپیدرود خاطرنشان کرد: با تجربه‌ای که سال گذشته و در زمان حضورم در بادران مقابل سپیدرود دارم باید بگویم که بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. سپیدرود از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد، ولی امیدوارم که در نهایت برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مقایسه مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر گفت: فوتبال بازی کردن در لیگ برتر به خاطر مسائل فنی سخت‌تر است، اما در لیگ یک تاکتیک و مسائل فنی خیلی مهم نیست بلکه دوندگی بازیکنان ارجحیت دارد. بازیکنانی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند بازیکنان ضعیفی نیستند بلکه برای هماهنگی با تفکرات فنی به زمان نیاز دارند.

میثاقیان درباره علت بازی نکردنش در اولین دیدار سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیرنده اصلی کادر فنی است. اگرچه هم پستی رضا شربتی هستم، بازیکنی که بهتر از من بوده و کادرفنی به او اعتماد دارد، اما مطمئنا من هم تلاشم را در تمرینات چند برابر می‌کنم تا بتوانم در هفته‌های آتی به میدان بروم. امیدوارم فرصت بازی به زودی زود برایم فراهم شود.

وی همچنین تصریح کرد: در هر تیمی که پدرم در آن حضور داشته کار برای من سخت‌تر بود، چون ایشان نمی‌خواهند پشت سر من و خودشان به واسطه پدر و پسر بودن حرف و حدیث باشد. سال گذشته زمانی که در بادران بودم در نیم‌فصل اول ایشان هدایت این تیم را برعهده داشت و شاید در سه بازی اجازه حضور به من داده شد، اما در نیم‌فصل دوم در اکثر بازی‌ها حضور داشتم و خیلی هم خوب کار کردم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: پدرم برای بازیکنان دیگر بهترین مربی است، اما برای من سخت‌گیرترین‌. من به تفکرات پدرم احترام می‌گذارم. او همیشه صلاح من و سایر بازیکنان را در نظر گرفته است. شاید من در ارنج او جایی نداشته باشم و مطمئناً اگر به من نیاز داشته باشد اجازه خواهد داد تا بازی کنم. اگر من در تیم دیگری بازی می‌کردم باز هم اوضاع فرقی نمی‌کرد و باید مطیع نظرات سرمربی می‌شدم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح